V
vierailija
Vieras
Kerrotko vielä missä juhlissa ei sotketa?Juhlia voi sotkemattakin tai ainakin on hyvien tapojen mukaista siivota omat roskat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerrotko vielä missä juhlissa ei sotketa?Juhlia voi sotkemattakin tai ainakin on hyvien tapojen mukaista siivota omat roskat.
Kerrotko vielä missä juhlissa ei sotketa?
Toki kansa saa juhlia koska itse maksavat juhlimisen.Mut ihan oikein että kaupunkilaiset joutuu maksumiehiksi, kun kerran sotkevat ja hajottavatkin.
Kerrotko vielä missä tälläisiä sivistyneitä juhlia vietetään?Sivistyneessä juhlinnassa ei sotketa julkisia paikkoja ja jätetä siivoamatta.
Kerrotko vielä missä tälläisiä sivistyneitä juhlia vietetään?
En ole tuo joka kyseli. Mut siis sä voisit kutsua punkkareita juhliin. Me järjestettiin monina jusseina punkkien ja hippien monttu bileitä ja aina sunnuntaina siivottiin jäljet. Tuli pulloista ja tölkeistä aina monta sataa.Kyselykausi taas päällä?
Sivistyneiden ihmisten keskuudessa. Eikö sinulle opetettu kotona, että omat jäljet pitää siivota?
En ole tuo joka kyseli. Mut siis sä voisit kutsua punkkareita juhliin. Me järjestettiin monina jusseina punkkien ja hippien monttu bileitä ja aina sunnuntaina siivottiin jäljet. Tuli pulloista ja tölkeistä aina monta sataa.
En ole tuo joka kyseli. Mut siis sä voisit kutsua punkkareita juhliin. Me järjestettiin monina jusseina punkkien ja hippien monttu bileitä ja aina sunnuntaina siivottiin jäljet. Tuli pulloista ja tölkeistä aina monta sataa.
Typerää toimintaa. vaikka kuinka juhlitaan voittoa, niin jotku rajat on kuitenkin oltava
Kiva alue vaikka sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä. No, ei mun mielestä vaikuta kivalta alueelta, mut meitä on moneksi.Ja siis hienoa, että siivositte! Asuin aiemmin kaupungin keskustassa ja lähellä oleva puisto oli (ja on tietysti edelleen) joka viikonloppu täynnä törkyä ja varsinkin kesällä muinakin päivinä. Aamuvarhain oli liikkeellä pullonkerääjiä, varmasti tuli hyvä tienesti. Sitten tulivat kaupungin siivoajat. Meidän talon edustakin oli jatkuvasti erilaisten törkyjen peittämä. Kiva alue muuten, mutta se sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä, siksi se paikka sai riittää.
Kiva alue vaikka sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä. No, ei mun mielestä vaikuta kivalta alueelta, mut meitä on moneksi.
Mä en ole koskaan Nasiman kans samaa mieltä, mut nyt oon.![]()
Nasima Razmyar: Mantan vartijoita vastustettiin väkivaltaisesti: "Kultajuhlien häpeätahra"
Helsingin apulaispormestari kuvailee Helsingin Kauppatorilta otettuja kuvia pysäyttäviksi ja kertoo, että paikalla olleisiin vartijoihin olisi kohdistettu väkivaltaa.www.mtvuutiset.fi
Millä oikeudella mamü sanoo mitä suomalainen saa Suomessa tehdä?![]()
Nasima Razmyar: Mantan vartijoita vastustettiin väkivaltaisesti: "Kultajuhlien häpeätahra"
Helsingin apulaispormestari kuvailee Helsingin Kauppatorilta otettuja kuvia pysäyttäviksi ja kertoo, että paikalla olleisiin vartijoihin olisi kohdistettu väkivaltaa.www.mtvuutiset.fi
Mä en ole koskaan Nasiman kans samaa mieltä, mut nyt oon.
Vartijoita (ja jos on poliisi, niin sitäkään) EI vastusteta, vieläpä väkivalloin.
Millä oikeudella mamü sanoo mitä suomalainen saa Suomessa tehdä?
Tuleeko sinusta afgaani jos muutat Afganistaniin?Leikitkö tyhmää vai oletko sitä? Ensinnäkin hän on suomalainen, vaikka on syntyjään muualta. Toisekseen hän ottaa kantaa Helsingin apulaispormestarina.
Onko sinulla ollut kotikasvatus heikkoa, kun pidät julkisten tilojen ja monumenttien turmelemista hyväksyttävänä asiana?
Rasisti lähti laukalle. Missä mode viipyy siivoamaan törkyä?Millä oikeudella mamü sanoo mitä suomalainen saa Suomessa tehdä?
Sinut olisi hyvä siivota roskikseen.Rasisti lähti laukalle. Missä mode viipyy siivoamaan törkyä?
Siivoa sinä ensin itsesi tältä palsta ilmaa pilaamasta. Sinut pitäisi löhettää Afganistaniin oppimaan ihmisyyttä.Sinut olisi hyvä siivota roskikseen.
palstalta (kuu olisi parempi vaihtoehto)Siivoa sinä ensin itsesi tältä palsta ilmaa pilaamasta. Sinut pitäisi löhettää Afganistaniin oppimaan ihmisyyttä.