Juhliva kansa näytti keskisormea viranomaisille ja vapautti Mantan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole tuo joka kyseli. Mut siis sä voisit kutsua punkkareita juhliin. Me järjestettiin monina jusseina punkkien ja hippien monttu bileitä ja aina sunnuntaina siivottiin jäljet. Tuli pulloista ja tölkeistä aina monta sataa.

Ja siis hienoa, että siivositte! Asuin aiemmin kaupungin keskustassa ja lähellä oleva puisto oli (ja on tietysti edelleen) joka viikonloppu täynnä törkyä ja varsinkin kesällä muinakin päivinä. Aamuvarhain oli liikkeellä pullonkerääjiä, varmasti tuli hyvä tienesti. Sitten tulivat kaupungin siivoajat. Meidän talon edustakin oli jatkuvasti erilaisten törkyjen peittämä. Kiva alue muuten, mutta se sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä, siksi se paikka sai riittää.

Ja siis hienoa, että siivositte! Asuin aiemmin kaupungin keskustassa ja lähellä oleva puisto oli (ja on tietysti edelleen) joka viikonloppu täynnä törkyä ja varsinkin kesällä muinakin päivinä. Aamuvarhain oli liikkeellä pullonkerääjiä, varmasti tuli hyvä tienesti. Sitten tulivat kaupungin siivoajat. Meidän talon edustakin oli jatkuvasti erilaisten törkyjen peittämä. Kiva alue muuten, mutta se sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä, siksi se paikka sai riittää.
Kiva alue vaikka sotku ja meteli olivat aivan hirvittäviä. No, ei mun mielestä vaikuta kivalta alueelta, mut meitä on moneksi.

Mä en ole koskaan Nasiman kans samaa mieltä, mut nyt oon.

Vartijoita (ja jos on poliisi, niin sitäkään) EI vastusteta, vieläpä väkivalloin.

Joo aivan käsittämätöntä touhua!

Ja Turussa:

• Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä