Jukra mitä mulla kävi Facebookissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lärvkirjassa törmännyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lärvkirjassa törmännyt

Vieras
Sain yksityisviestin ulkomaalaiselta ystävältäni (hän mies, minä nainen) jonka löysin melkeen 15 vuoden "kadotuksen" jäljiltä. Olimme joskus kirjekavereita aikana jolloin ei ollut e-mailia...;) Osoitteemme aikoinaan katosivat ja muuttuivat alvariinsa, lopulta ei kirjeet enää löytyneet perille ja koko juttu jäi.
Etsin häntä Facebooksita ja lopulta löysin - hänkin on kuulema etsinyt minua ja laittanut viestiä useammallekin samannimiselle suomalaisnaiselle josko olisin minä....Kun lopulta löydettiin toisemme ja on vaihdettu muutamia mukavia viestejä joissa hän on kertonut elämästään, avioliitostaan ja lapistaan kuten myös minä - niin satuttiin samaan aikaan Facebookiin ja näin että hän on kirjautuneena sisälle.
Laitoin chat-viestiä ja otin osaa hänen vaimonsa suruun (kertoi kuolemantapauksesta vaimon lähipiirissä ja tietenkin siten myös omasta surustaan viimeksi). Sain heti vastauksen, että kiitos osanotosta, tosin minä en ole ***** vaan hänen vaimonsa!
Meinasi luu mennä kurkkuun kun ajattelin että oho, onkohan tässä nyt ongelma! En osannut edes ajatella että vaimo on miehensä facebookissa!! Miehellä on kuulema siellä joku peli (niinkuin onkin, oon nähnyt) jota vaiimo on luvannut käydä päivittämässä miehen töissäollessa ja siksi tällä on miehen tunnarit. Musta vaan oli hassua kun se mies oli just laittanut mulle pitkähkön viestin tauolta ja seuraavassa hetkessä henkilö vaihtuukin vaimoksi. Onneksi tässä ei ollut mitään ongelmaa, vaimo kertoi että tietää että mjiehensä on yrittänyt etsiä minua ja on puhunut minusta usein lämpimästi. Samoin sanoin että onpa meitä naisia onnistanut kun on löydetty sellaiset aviomiehet kuin mitä meillä nyt on. Lopetettiin viestittely "hugs" jne.
Mutta vähän järkytyin näin suomalaisena perusporsaana - kaverin vaimo vastaamassa viestiin! Onneksi on platonista ja jenkkityyliin on helppo hehkuttaa lämpimiä tunteita jne. ilman että se meinaa juuri mitään. Huh silti

No kyllä mä joskus istahdan koneelle omiani puuhaileen jos mies esim. menee hakemaan ittelleen välipalaa tms. eikä kirjaudu ulos facebookista. Ja sama toistepäin. Saatetaan sit moikkailla jos joku kaveri siellä huutelee.

Mut heti kyl kerron etten siis oo mieheni vaan minä :D

Tiivistelmä: ap löysi vanhan kirjekaverinsa facebookista, on viestitellyt hänen kansaan ja nyt viime viestiin vastasikin yllättäen miehen vaimo, joka käyttää miehensä tunnuksia päivittääkseen jotain facebook-peliä. Hups ja ups.

Mitä väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Tiivistelmä: ap löysi vanhan kirjekaverinsa facebookista, on viestitellyt hänen kansaan ja nyt viime viestiin vastasikin yllättäen miehen vaimo, joka käyttää miehensä tunnuksia päivittääkseen jotain facebook-peliä. Hups ja ups.

Mitä väliä?

Just näin. Ei mitään. Mutta mua vaan vähän jänskätti, tuli uuno-suomalaiselle vähän yllärinä moinen tilanne. Onks monellakin tapana antaa aviopuolisolleen lärvikirjansa tunnarit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä väliä?

Just näin. Ei mitään. Mutta mua vaan vähän jänskätti, tuli uuno-suomalaiselle vähän yllärinä moinen tilanne. Onks monellakin tapana antaa aviopuolisolleen lärvikirjansa tunnarit?

Mä tiedän ukkoni salasanan, käyn sen farmia joskus putsailemassa kun itse kyllästyi :D
Ihana juttu, mulla on exillä vaan niin mustasukkasia siippoja että jutellakaan ei saa...

Alkuperäinen kirjoittaja :():
liika pitkä teksti ei jaksa lukee....

Kannattaa aloittaa harjoittelu yksittäisillä sanoilla ja sitten kun ne ei väsytä, siirtyä kokonaisiin lauseisiin. Älä ahnehdi, ota ensin lyhyitä lauseita.

Kuka tietää, ahkerasti treenaamalla saatat joskus pystyä lukemaan jopa kirjan! :o

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja :():
liika pitkä teksti ei jaksa lukee....

Kannattaa aloittaa harjoittelu yksittäisillä sanoilla ja sitten kun ne ei väsytä, siirtyä kokonaisiin lauseisiin. Älä ahnehdi, ota ensin lyhyitä lauseita.

Kuka tietää, ahkerasti treenaamalla saatat joskus pystyä lukemaan jopa kirjan! :o

:laugh: Ei toi nyt niin pitkä ollut että siitä pitäis vinkua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla ei olis haitannut asia mitenkään, mikäli sulla ei olisi mieheen liittyen taka-ajatuksia. Ehkäpä olosi on sellainen; hups, narahdin!

:) Oot hauska! Ei kun ajattelin että se eukko on samanlainen kuin te täällä palstella ja alkka sitten puimaan kuinka "joku" nainen miehen menneisyydestä ahdistelee hänen miestään :) Hasrvan suomalaisnaisen kanssa lyhyt chattailu ois näet voinut loppua siihen että toivotetaan jaksamista surun keskellä ja virtuaalihalataan.
Tääl ois tullut vaan v:tä ja nyrkkiä ja miehelle huudot jälkeenpäin ;)

Mitä väliä?

No meillä ainakin on tallennettuna ne salasanat tässä valmiina. Kumpi vaan pääsee toisen tunnuksilla toisensa facebookiin. Mut eipä oo kyllä tarve mennä.

Mitä väliä?

minulla ainakin facebook aina auki tässä koneella ja kyllä tätä mieskin käyttää päivän mittaan

Yhteistyössä