Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:turkkilaisessa saunassa on sellasta lämmintä "höyryä" ..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:turkkilaisessa saunassa on sellasta lämmintä "höyryä" ..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Heh... KKK sun tarvis varmaan lakata käymästä siellä uimahallissa, kun järkytyt niin usein jostain! :saint:
No en varmasti lakkaatänäänkin oli hyvä keskustelu saunassa, lapsenlapsista ja heidän elämään osallistumisesta jonkun tädin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No jos perustetaan sulle vaikka oma terapiaryhmä kaikkia uimahallissa koettuja järkytyksiä varten?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sulle nää uimahallijutut ovat näköjään sydämen asia viikosta toiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:turkkilaisessa saunassa on sellasta lämmintä "höyryä" ..
Siis onko se hamam, turkkilainen kylpylä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:turkkilaisessa saunassa on sellasta lämmintä "höyryä" ..
Siis onko se hamam, turkkilainen kylpylä? :ashamed:
Jo vain. http://fi.wikipedia.org/wiki/Turkkilainen_sauna
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No jos perustetaan sulle vaikka oma terapiaryhmä kaikkia uimahallissa koettuja järkytyksiä varten?![]()
![]()
En mä oo mitenkään järkyttyny, mä en vaan pidä ihmisistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Siinä vaiheessa menisin kyllä vinkkaamaan asiasta henkilökunnalle jos ihan oikeasti joutuisin muiden naimista todistamaan saunoessani. :x
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
Ohhoh, todella mautonta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
Ohhoh, todella mautonta!!!
Miesystäväni käänsi päänsä pois, ja nainen palasi hieman nolon näköisenä oman miesystävänsä viereen. Me lähdimme hymyillen pois.