Julkkis kaverit facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skorpioni-67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onks se jotenki hienoo, jos on julkkis kaverina? Ihan tavallisia ihmisiähän nekin on.

Vastaus kysymykseen: On joo, mut eipä o tarvetta kertoo kuka.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko nuo julkkikset teidän kavereita myös oikeassa elämässä?

Ihan on oikee tuttu ollu jo vuosia... En mä ketä tahansa kaverilistalleni hyväksy.

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
On, mutta en kerro hänen nimeään. Sen kerron, että hän haki itse kaverikseni ja hän on kuollut jo kauan ennen syntymääni.

öö...nyt en tajua...miten kuollut ihminen voi olla fb:ssa ja hakea sinut kaveriksesi?

Siellähän voi tehdä sellaisen fanisivun. Mulla esim. Leonard Cohen kaverina, mutten tiedä, onko hän oikea Cohen vai jonkun tekemä fanisivu. Coelhon tiedän itsekseen, koska hän postaa videoita itsestään jne. on aktiivinen omana itsenään. Sheldonin toivoisin olevan todellinen, mutta minulle riittää, että hänen statuksensa vaihtelee säännöllisin väliajoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
On, mutta en kerro hänen nimeään. Sen kerron, että hän haki itse kaverikseni ja hän on kuollut jo kauan ennen syntymääni.

öö...nyt en tajua...miten kuollut ihminen voi olla fb:ssa ja hakea sinut kaveriksesi?

Siellähän voi tehdä sellaisen fanisivun. Mulla esim. Leonard Cohen kaverina, mutten tiedä, onko hän oikea Cohen vai jonkun tekemä fanisivu. Coelhon tiedän itsekseen, koska hän postaa videoita itsestään jne. on aktiivinen omana itsenään. Sheldonin toivoisin olevan todellinen, mutta minulle riittää, että hänen statuksensa vaihtelee säännöllisin väliajoin.

aivan...tack.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Jeps, mutta tavallisesti ihmiset haluavat julkkisten kavereiksi eikä päinvastoin. Tämä tapaus selittyy sillä, että julkkisnimen takana on lankomies ja hänellä on julkkikseen liittyviä projekteja. Ihan turhaan hän ei nimeä valinnut.

Kun liityin yhden amerikkalaisen bändin faniksi, niin tämän bändin laulaja pyysi minut kaverikseen. Pyysi ilmeisesti kaikki faninsa.. se oli ihan mukava ele :) Mutta en siis itse lähtisi pyytämään kaveriksi ketään julkkista vain ihailun takia. Pitäisi tuntea se ihminen edes jollain tasolla oikeesti.

Yhteistyössä