Julkkispalstailijoita?

Kotipsykologi

Jäsen
28.12.2007
592
0
16
Suhteellisen uutena palstailijana kiinnostaisi, että ketkä julkkikset ovat esim. naistenlehdissä paljastaneet notkuvansa täällä kaksplussan palstalla? Tuntuu vain, että täällä olisi varmaan kiva jakaa lapsiperheen arjen kokemuksia vaikka anonyyminä, jos julkisuus tuo siihen rajoituksia.

en oo ainakaan nähnyt missään lehtien palstoilla että kukaan ois hehkuttanu palstailevansa, mutta joskus täällä palstaili sellainen nainen joka sanoi olevansa joku "julkkis" ja oli jotain tv työtä tekeillä tms. en tiiä sitten oliko feikki vai ei

Eiköhän ne julkkisäiditkin ole ihmisiä siinä missä muutkin ja varmaan heilläkin on välillä kotona luppoaikaa ja tulevat tänne palstailemaan. Minua myös huvittaa, että se herättää ihmetystä sillä jos joku on vaikka misseytensä myötä noussut julkisuuteen, niin so what, ei se siitä ihmisestä sen kummempaa tee kuin muistakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eiköhän ne julkkisäiditkin ole ihmisiä siinä missä muutkin ja varmaan heilläkin on välillä kotona luppoaikaa ja tulevat tänne palstailemaan. Minua myös huvittaa, että se herättää ihmetystä sillä jos joku on vaikka misseytensä myötä noussut julkisuuteen, niin so what, ei se siitä ihmisestä sen kummempaa tee kuin muistakaan.

Siis minä en tarkoittanut suinkaan sitä etteivätkö he vosisi palstailla. Heitä varmaan löytyy, mutta luulen ettei kuitenkaan omalla identiteetillään. Tästä palstailusta voisi paremminkin olla hyötyä niille "julkkiksille", jotka ovat muuten juorulehtien hampaissa etsiessään tukea vanhemmuudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

No, tässä aloituksessa ei kyllä varmaankaan sitä haettu, onko julkkisäidit ihmisiä siinä missä muutkin vai ei. Ja totuushan on, että julkkisihminen on erilaisessa asemassa, kuin rivikansalainen. Kun olet julkkis, jokaista pieruasikin vartioidaan, mutta rivikansalaisena saat tussautella ilman, että siitä muut kiinnostuu, kuin korkeintaan vierustoverit, kun silmiä alkaa kirvelemään.

Mutta ap:lle; vasta luin Härkösen novellikokoelmaa, jossa jossain äitiydestä kertovasta novellissa puhuttiin netin keskustelupalstoista nimenomaan äitiyden ja perheen näkökulmasta käsin. Ei nimetty palstaa sen kummemmin. Liekö täällä käynyt, vai jossain muualla (vai kaverilta kuullu) ;)

Yhteistyössä