Argh... Raahasin kotiin miehen, mikä sinänsä nyt ei ollut uutinen, muttamutta.. Koskaan ei pitäis jutella tuollaisten hoitojen kanssa mitään, kävi siinä sitten ilmi, että se on hakenu mun isälle töihin
:headwall: :headwall: Perkele.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pyysikö suosituksia? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pyysikö suosituksia? :saint:
En sanonu, että se on mun isä, jolta on töitä hakenu. Mutta ajattelin kyllä, että voi vittu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinaatko varmistaa ettette tule enää kohtaamaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Argh... Raahasin kotiin miehen, mikä sinänsä nyt ei ollut uutinen, muttamutta.. Koskaan ei pitäis jutella tuollaisten hoitojen kanssa mitään, kävi siinä sitten ilmi, että se on hakenu mun isälle töihin![]()
![]()
![]()
:headwall: :headwall: Perkele.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä jo aattelin et kirjoitat isukille lapun:
kätevä käsistään, kestävä, työlleen omistautunut ja sisältää paljonkin potentiaalia![]()
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä jo aattelin et kirjoitat isukille lapun:
kätevä käsistään, kestävä, työlleen omistautunut ja sisältää paljonkin potentiaalia![]()
:snotty:
No eihän mun iskä nyt tiedä, että miten paljon sen tytär huoraa kylillä :saint:
Mutta toi lappu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No mut jos se oli hyvä, niin suosittelet sitä isukille ja voit päästä tapaamaan uudelleenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No mut jos se oli hyvä, niin suosittelet sitä isukille ja voit päästä tapaamaan uudelleenkin.
Joo, sehän olis komeeta, iskä ostais mulle miehen
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:juu, ja parin vuoden päästä olis iltalehdessä lööppi:
olin tietämättäni mieshuora
(no nii, ny mä lopetan :ashamed: )