Jumalan sanan eli Raamatun käsityksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja White Power Christian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

White Power Christian

Vieras
Jumalan sana on pitkälti samoilla linjoilla kansallissosialismin eli natsismin kanssa. Itse ihannoin Jumalan sanaa suunnattomasti sen suorapuheisuuden ja viisauden takia.

Jumalan tahto on että kansat ovat omia kansojaan eikä niitä sekoiteta keskenään.

5Moos.32:8 "Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat"

Homous on ankarasti Jumalan tahdon vastaista.

3Moos.20:13 "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

Kehitysvammaiset ovat häpeäksi kaikelle.

3Moos.21:23 "Mutta älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni"

Lähtökohtaisesti kaikki ihmiset eivät ole saman arvoisia.

Room.9:20-21 "Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?"

Lukee kuin piru raamattua.
onko tuttu lause

Saanko kysyä, miten tuo
3Moos.21:23 ja kehitysvammaisuus liittyy toisiinsa.
en ymmärtänyt ajatustasi tästä ap.

3 moos 21 on ohjeita papistolle
"Papit eivät saa ajaa päätään paljaaksi, eivät leikata partaansa sivuilta eivätkä viillellä merkkejä ruumiiseensa. 6 Heidän tulee olla Jumalalleen pyhitettyjä, eivätkä he saa loukata Jumalansa kunniaa. He uhraavat Herralle kuuluvia tuliuhreja, Jumalalle tuotavaa ruokaa. Sen tähden heidän on oltava pyhät ja puhtaat.
16 Herra sanoi Moosekselle: 17 "Sano Aaronille: Kukaan jälkeläisesi, jolla on jokin ruumiinvamma, ei saa milloinkaan tulla uhraamaan ruokaa Jumalalle. 18 Uhraamaan ei saa tulla kukaan, joka on sokea, rampa tai kasvoiltaan tai ruumiiltaan epämuodostunut, 19 kukaan, jolta on katkennut jalka tai käsi, 20 joka on kyttyräselkäinen tai kitukasvuinen, jonka silmäterä on samentunut tai jolla on ihottuma, rupitauti tai vialliset kivekset. 21 Kukaan pappi Aaronin suvun jäsen, jolla on jokin vamma, ei saa astua uhraamaan Herralle kuuluvia tuliuhreja; vammansa takia hän on kelpaamaton uhraamaan ruokaa Jumalalle.

Kehitysvammainen on kelpaamaton Jumalalle, miten tästä saa tuollaisen päätelmän ?

Tuo room 9
kannattaa lukea se kokonaan raamatusta.
siinä ei tarkoiteta sitä mitä ap kirjoitit sen tarkoittavan

Joku pelle homo käyttää minun nimimerkkiäni vastaillessa jotakin idioottimaista aloitukseeni. Kyllä nuo homot ovat pellejä. Ei voi muuta sanoa.

Krisu, Krisu, mitä sie nyt tuommosia, meillähä on niin mukavaa yhessä! Tuu sie taas tänne, miulla on niinsanotusti pannu kuumana. Mie en noista pellejutuista niin tiijä, mutta voinha mie laittaa punasen nenän päähä, jos sie siitä tykkäät!

[QUOTE="hANNA";30705444]Lukee kuin piru raamattua.
onko tuttu lause

Saanko kysyä, miten tuo
3Moos.21:23 ja kehitysvammaisuus liittyy toisiinsa.
en ymmärtänyt ajatustasi tästä ap.

3 moos 21 on ohjeita papistolle
"Papit eivät saa ajaa päätään paljaaksi, eivät leikata partaansa sivuilta eivätkä viillellä merkkejä ruumiiseensa. 6 Heidän tulee olla Jumalalleen pyhitettyjä, eivätkä he saa loukata Jumalansa kunniaa. He uhraavat Herralle kuuluvia tuliuhreja, Jumalalle tuotavaa ruokaa. Sen tähden heidän on oltava pyhät ja puhtaat.
16 Herra sanoi Moosekselle: 17 "Sano Aaronille: Kukaan jälkeläisesi, jolla on jokin ruumiinvamma, ei saa milloinkaan tulla uhraamaan ruokaa Jumalalle. 18 Uhraamaan ei saa tulla kukaan, joka on sokea, rampa tai kasvoiltaan tai ruumiiltaan epämuodostunut, 19 kukaan, jolta on katkennut jalka tai käsi, 20 joka on kyttyräselkäinen tai kitukasvuinen, jonka silmäterä on samentunut tai jolla on ihottuma, rupitauti tai vialliset kivekset. 21 Kukaan pappi Aaronin suvun jäsen, jolla on jokin vamma, ei saa astua uhraamaan Herralle kuuluvia tuliuhreja; vammansa takia hän on kelpaamaton uhraamaan ruokaa Jumalalle.

Kehitysvammainen on kelpaamaton Jumalalle, miten tästä saa tuollaisen päätelmän ?

Tuo room 9
kannattaa lukea se kokonaan raamatusta.
siinä ei tarkoiteta sitä mitä ap kirjoitit sen tarkoittavan[/QUOTE]

Vammainen ei saanut Jumalan alttaria lähestyä koska vammaiset olivat häpeäksi. Hyvin yksinkertaista.

Room 9:stä selviää että kaikista ei ole luotu samanarvoisia ja yhtä hyviin kohtaloihin.

Vähän ehkä provosin, kun olen itse homo mut vielä kaapissa. Mutta tänään taas tulee 3 miestä kylään, 2 niistä jyystää perseeseeni ja yhdeltä otan suihin. Olen mieluiten ns. bottom boy.

[QUOTE="Jorma";30705422]Elähä sie Krisu tommosia, mie vejän kumiukon vehkeen päälle, niin jopa taas homma pelaa![/QUOTE]

Haluun aina paljaalla, ei jumala halua, että kumia käytetään! Raamattu ei tunne kondomia, siksi se on synti!

Yhteistyössä