JUmalauta koira oli taas paskonut sisälle?!?!?!

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Selkeesti se nyt protestoi jotain. Olin sen kanssa lenkillä illalla ennen puoltayötä ja tarkistin oikein, että se taatusti tuli ns. vapaaehtoisesti sisälle eli ei jäänyt mikään juttu kesken. Keskiviikkoiltanahan se sonti sisälle heti iltalenkin päälle.

Ja tänään aamulla muksut meni eteiseen ja alko huutaa, että koira on kakannut matolle.

Voihan prkl että oli taas kiva nousta ekana siivoomaan koiran paskoja.

Eikä todellakaan koskaan muuten pasko sisään, mutta sillä on nyt joku protesti vissiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minä ikäinen koira?

No 9,5v. Ihan silkkaa protestointia kun olen nyt ollut täällä viisi päivää lasten ja koiran kanssa keskenään ja iltalenkit on todellakin olleet vaillinaisia. Siis kun olen lenkittänyt koiraa tossa pyörätiellä niin, että lapset on nukkuneet sisällä.

Meil taas on ihanaa ku toinen koira on juoksun ajan hoidossa,ni toi uros ei kuseskele joka paikkaan. Oon jopa laittanu matot lattiaan,mitä ei oo ollu sit joulukuun jälk. ku toi pentu tuli. Onneks ukkelilta viedään pallit syksyl,ni ei oo enää sitä ongelmaa sit. Öisin se tekee kans sisälle,ku mekin ollaan ihan kaksistaan miehen työreissun takia,ni sekään ei pääse illan normaalille yölenkille,ku en viiti kovin kauas tosiaan lähtä,ku tyttö sisällä nukkuun.

Tunnen sun tuskasi, ruikulit oli meidänkin olkkarin matolla ja mnakkarin lattialla tänään. eipä muuten naurattanu YHTÄÄN. Aamun ekat Ajatukset oli et voi vit*u, voi s****na, voi helevatan helevata. Ja arvaa lähtiks semmoset irti matosta, ei lähteny. Oikeen hävettää kun tulin niin kiukkuiseksi tuon koiran tempuista että lapselleki vähä tuli hermottua kun ei meenaannu pysyä pois siitä kakasta :|

suosittelen viemään koiran eläinlääkäriin jos sama meno jatkuu. Muista että koiralle ei saa rueta huutamaan koska ei se huutamisesta mitään tajua ja sitä paitsi se voi alkaa pelätä sinua.

Ei ole onneksi ollut ruikulia tuo vaan ihan kikkareita.

En usko mihinkään pidätysvaikeuksiin tai mihinkään muuhunkaan ongelmaan. Ihan protestoi eikä vain ole saanut paskottua tuolla lyhyellä lenkillä. Tai siis se edes ollut mikään lenkki. Tietysti jos niin kävisi, että jatkaisi niin vietäis eläinlääkäriin, mutta uskon että ongelma on nyt ohitettu kun mies tulee tänään.

Yhteistyössä