|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O sovittiin reilu viikko sitten että exä ottaa tytön tänään ja pitää maanantaihin asti,minä olin lähdössä kouvolaan tapaamaan parasta ystävääni. Exälle tuli flunssa keskiviikkona ja sanoi ettei varmaankaan ota typyä tänään. Olin että okei. No exän olo koheni ja ei ottanu saikkuakaan ja eilen illalla sanoi että voi ottaa typyn että soitellaan aamulla lisää. Minä soitin ja exä sanoi että ei otakkaan koska on niin kipeä |O Minä sitten että sähän olet töissäkin ollut ja eilen sovittiin jo asiasta. Niin ukko vaan voivotteli ja rupes saarnaamaan että ei mun ole pakko juhlimaan päästä |O Että mua v*tuttaa |O |O |O |O Jos ukko pystyy töissä käymään eikä omaa hölmöyttään ota saikkua niin onko se mun vika!!! Ja lopulta keskustelu kääntyi vaan siihen että ei mun menot niin tärkeitä ole :headwall: |O Olin odottanut tätä kun kuuta nousevaa,näen parasta ystävääni kolme kertaa vuodessa ja tästä oli jo sovittu niin onko se nyt niin vaikeeta |O :'( :'( Ja vaikka tyttö asuukin minun luona niin silti flunssa ei ole mielestäni tarpeeksi hyvä syy ettei voisi ottaa. Hoidanhan minäkin vaikka kuolemaa tekisin. Veettää kun ukko on niin katkera erostamme että kostaa pahanolonsa tytölle :headwall: Tämä ei siis ole eka kerta kun näin tekee. Anteeksi nalkutus mä olen vaan niin |O |O |O :'( :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O