Onko tekijöitä paikalla? Koitin tehä mutta tais mennä plörinäksi.. Ei vissiin onnistu laktoosittomasta maidosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viilinteossa viilittyminen onnistuu kylmänäkinMä oon tehnyt itse jugurttia ja hyvää on tullut. Sekoitan kulhossa desin bulgarian jugurttia ja maitojauhetta ja lisään siihen litran kädenlämpöistä punaista maitoa. Sit se saa seisoa yön yli noin 10 tuntia pöydälä ja sit vaan jääkaappiin. Hyvää on ollut ja siitä jugurtista kannattaa ottaa talteen juuri uutta satsia varten. Laktoosittomasta maidosta en ole kokeillut, mut muistelen et mulla kaveri teki siitä ja se oli kans ihan hyvää. Tärkeintä on et maito on oikean lämpöistä ja se astia mihin jugurtin tekee kannattaa lämmittää etukäteen, ettei se jugurtti jäähdy. sit se kannattaa pitää sellasessa paikassa missä se pysyy lämpösenä eikä saa vetoa.
www.ravitsemusneuvoja.fi
Luomutäysmaidosta se täytyy tehdä!Onko tekijöitä paikalla? Koitin tehä mutta tais mennä plörinäksi.. Ei vissiin onnistu laktoosittomasta maidosta?
Siis tee mitä? Aloita muutosneuvotteluja vai paranna tehokkuutta?”Muutosneuvottelut alkavat ensi viikolla ja kestävät kolme viikkoa.
Valio perustelee suunnitelmiaan yleisen kustannustason nousulla ja Oulun tehtaan tuotantovolyymin laskulla.
– Tuotannon suunnitellulla siirrolla Valio tavoittelee tuotannon tehokkuuden, kannattavuuden ja kilpailukyvyn parantamista, yhtiön Operations-toiminnoista vastaava johtaja Juha Penttilä sanoo tiedotteessa.”
Älä tee itse tuommosta jos ei ole omaa lupmulehmää;-)
Jos me kaikki tehdään itse viilit ja jogurtit, loppuu teollinen tuotanto. Nyt sentään Valio on kerännyt luomumaitoja, joista Jopa maustamaton turkkilainen luomujogurtti on todella onnistunut valmisteSiis tee mitä? Aloita muutosneuvotteluja vai paranna tehokkuutta?