jumankauta-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emilja

Jäsen
17.04.2007
191
0
16
sillä on ollu koko päivä aikaa olla ja tehdä mitä lystää (mä töissä, lapsi hoidossa mummilla).
soitin äsken, että käviskö kaupassa, niin ei \|O
ei ehdi kun on kalan savustukset.
just.
sanoin että, no kaippa se mun on pakko sit äkkiä töistä sinne kauppaan vielä mennä lapsenkanssa ja raahata kaikki kassit.
hän vaan että, no helppoahan se on!
siis voi juma.lauta.

pärjään minä sitte ihan hyvin ilmanki sitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:22 Nappe kirjoitti:
Voe hyvänen aika ei kaikkeen pidä suostua! Mitä jos sä ilmottaisit miehelle että täänään et jaksa tehdä esim ruiokaa?

pakkohan se on että lapsi saa ruokaa.
ja kun meinasin et illalla vois syödä tortilloja.
ei siinä, kyllä minä osaan kaupassa käydä, mut jätkällä on ollu koko päivä vapaata, yksin! ni ei voi kaupassa käydä kääntymässä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:26 emilja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:22 Nappe kirjoitti:
Voe hyvänen aika ei kaikkeen pidä suostua! Mitä jos sä ilmottaisit miehelle että täänään et jaksa tehdä esim ruiokaa?

pakkohan se on että lapsi saa ruokaa.
ja kun meinasin et illalla vois syödä tortilloja.
ei siinä, kyllä minä osaan kaupassa käydä, mut jätkällä on ollu koko päivä vapaata, yksin! ni ei voi kaupassa käydä kääntymässä :/

Lapsen pitää tietysti saada sapuskaa mutta meinasin että mitä miehesi tuumaa jos kieltäydyt jostain työstä minkä olet aina tehnyt ennen esim pyykinpesu tai just se ruuanlaitto. Pitääkö sun panosta itsestäänselvyytenä? Tasa-arvo kunniaan ja molemmilleyhtäläinen vastuu kodinhoidosta, ainakin viikonloppuisin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:29 ehdotan että kirjoitti:
Käy yksin kaupassa ja hae lapsi vasta sitten. Tai laita mies hakemaan lapsi.

??

ei se kaupassa käynti ole mulle ongelma, mutta tänään tuntuu miehelle olevan \|O
enkä laita hakemaan kun lapsi on mun työ-kotimatkan varrella.
ja eihän se savustuksiltaan joutais :whistle: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:29 just kirjoitti:
millasia miehiä teillä oikeen on? että p illu kyllä kelpaa, mutta mitään ei vastapalveluksena anneta :o

juuri sellasia. ja jos sitäkään ei suosilla saa niin sitten painostamalla/väkisin :o :o

Ensinäkin kalaa savustaessa ei oikein voi poistua paikalta eikä se ihan hetkessä valmistu. Toiseksi mitä sinä niistä ruuista hätäilet jos kerran kalaa on jo savustumassa niin eiköhän siellä siis ole lapselle ja oletettavasti myös sinulle ruokaa valmiina. KOlmanneksi mene ensin sinne kaupaan ja sitten vasta hakemaan lapsi. eiköhän se lapsi siellä viihdy tunnin pitempään jos on kerran jo koko päivän ollu.

Sääliksi käy teidän miehiä teidän nipotuksen takia.

Miehillä on ne putkiaivot :kieh: . Jos mies on laskemassa vettä raanasta ja kysyt et missä on tulitikut niin jo on kaikki kaks putkee solmussa ja se veden laskeminen raanasta meni ihan sekasin :laugh: :laugh: :laugh: .
Mutta savukalaa NAM :p . Mitä jos se järjesteleekin sulle huomiseks ylläriä? Jos se on koko päivän tehny sen eteen jotain (mikä ei kyllä ainakaan meillä näkyis missään, mut kiire olis ollu)?

Yhteistyössä