mies ei pitänyt lupaustaan taas meni hänen omat menot edelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se oli siinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se oli siinä

Vieras
viikon alussa käytiin kaupassa. mun oli tarkoitus silloin jo tehdä isommat ostot pääsiäistä varten. No sitten yhtäkkiä mies sanoi että mulla saa mennä max 10min kaupassa että hänellä on joku juttu kaverin kanssa ja hänen pitää mennä sinne pian että voidaan mennä torstain uudestaan ostamaan kaikki muut jutut.

No mä otin vaan äkkiä kaikki tarpeellisemmat ruoka jutut. No tänään on torstai eipä sitten mentykään kauppaan koska miehellä oli taas joku oma meno ja sen menon jälkeen menee suoraan töihin ja töistä pääsee yöllä vasta.

Että sapettaa. Huomenna kaupat on kiinni ja lauantaina on hieman myöhäistä ruveta hakemaan kaupasta mitään kun trullit on heti aamusta ovella ja leipomisetkin pitäis suorittaa hyvissä ajoin. Ei tullut mitään tästä pääsiäisestä.

Jos se vielä kehtaa sitten motkottaa etten oo järjestänyt mitään pääsiäistä tai ettei oo tarjottavaa jos sattuu tulemaan vieraita niin saa korviensa ympärille.

:headwall: Mistä te näitä helmiä löydätte? Kun et ole ihan ensimmäinen, jonka tällaista tarinaa luen tällä viikolla. Ei muuta kuin kissa pöydälle ja juttelette asiat selviksi. Jos ei auta, laita vaikka kiertoon. En vaan jaksa tajuta näitä ihmisiä, joille omat menot menee aina perheen edelle tai myöskään niitä, jotka sietää tällaista vuosia.

Tsemppiä :hug:

Mä peesaan satasella rockyroadia!
Mun miehelläkin on omia menoja ja ei oo mikään tossusankari mut ei ikipäivänä käyttäytyis noin. Tosin ei mies mistään trullien palkoista tai vieraiden pullista ehkä välittäis mutta perheen pääsiäisestä todellakin!

Mekin mennään tänään yhdessä kauppaan kun mies pääsee töistä vaikka ollaan autottomia ja bussi kulkee ihan kaupan viereen. Näin tehdään usein perjantaisin, mutta ainakin ennen pyhiä!

Yhteistyössä