jumankavita minä vihaan rumia ihmisiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pampers"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähiöissä rumia ihmisiä

Muutin hiljattain Krononhagenista tänne Pitäjänmäkeen. Käyn kaupassa usein paikallisessa pikkupuodissa tai sitten Kannelmäen Primassa. En voi olla huomaamatta sitä, miten tympeän näköisiä muut asiakkaat ovat! Oikeasti, siellä on sellaista tuulipukumörköä että pitää katsoa kaksi kertaa. Ja jos naama on ok, niin sitten on selvästi elintasopakolaine välimeren eteläpuoliskolta.

Suomalaista ns. normaalin näköistä ihmistä ei täältä löydä (paitsi minä icon_sad.gif ). Ketjuksi valitsin evoluution ja fossiilit, mielestäni tämä on oikea. Ehkäpä menestyneet ovat kauniita ja asuvat kalliilla alueilla ja sitten surkeammat tapaukset lähiöissä? No jos pääkaupunkiseudulla edes on "halpaa". Saakeli ja teiniautoja pyörii, luulis että on tullu johonkin Lahteen missä lippisaknetyypit ajaa kilpaa ja haisee kuonalta.

Kannelmäessä ovat perusjampatkin kun ois pää veistetty moottorisahalla ja sitte ammuttu ajan ratoksi tykillä kerran pari. Ja haisee tiukka viina, keskipäivälläkin. Toki niitä vihreiden ihailemia huntupäitäkin vilisee, nehän ei viinalta haise vaan siltä pureskelemaltaan huumekasvilta.

Niin mäkin. Inhottaa nyt keväällä kun vaatteet vähenee ja rumat ihmiset läskeineen täyttää kaduit. :x Tänään yks ihramaha ukko vyöry yläkroppa paljaana ja mä meinasin oksentaa! Perässä hölsky iso naikkonen jonka vatsaläskit lerpatti lyhyen paidan alta. Lisää oksetusta. Siis OIKEASTI!!! Rumat HÄVETKÄÄ! Pysykää kodeissanne ja peittäkää läskinne ja ennen kaikkea LAIHDUTTAKAA! Ja myös rumanaamaiset! Pliis tehkää jotain niille!!! Kauneusleikkaukset on keksitty!

Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvooseen;29809289:
kaikki on kauniita omalla tavallaan ja se on vaan fakta

Hyi helvetti! Mä niin vihaan tota lausetta! VALHETTA! Vain harva on oikeasti KAUNIS. Mä kuulun niihin. :) Sitten on taviksia joita on suurin osa, ja sitten on rumia. Ne on paskoja, turhia ihmisiä. Rumat saisi olla lisääntyttä ja kuolla sukupuuttoon. Kun niitä ei saa vielä tappaakaan ikävä kyllä...

Joo joo, menkäähän Jessikan kanssa takaisin sinne Jessikan huoneeseen leikkimään. Kohta tosin pampersin pitää mennä kotiin, kun koulu alkaa aikaisin. Toisin ap:llä taitaa olla lyhyt kotimatka, kun vaan menee sinne Jessikan huoneeseen, niin kas on jo kotona.

Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.

[QUOTE="harmaa";29809554]Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.[/QUOTE]

Ei se tyhmä yleensä tyhmyydelleen mitään voi :(

[QUOTE="harmaa";29809554]Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.[/QUOTE]

:rolleyes:

Ääh minä en jaksa enää tuomita "rumia" ihmisiä.
Jokaisella on oikeus tulla rakastetuksi ja saada lapsia. Rumillakin on samanlaiset tarpeet kuin kauniilla ihmisillä, mutta kuka sitten on loppujenlopuksi kaunis tai miten kaunis määritellään...

Yhteistyössä