Jumbo vai itäkeskus ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TearsNoMore
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TearsNoMore

Jäsen
09.10.2007
737
0
16
Lauantaina ois tarkotus lähteä miehen kanssa kaksin liikenteeseen. Käydä jouluostoksilla ja syömässä. Oli tarkotus mennä Jumboon mutta minusta siellä on niin mitätön valikoima niitä ruokapaikkoja :/ Mikään Rosso Express tai Hesburger ei oikein nappaa.
Eli kannattaisko kuitenkin mennä itäkeskukseen ?

Eli kumpi parempi
Itäkeskus ?
Vai
Jumbo ?

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
jumbossa on sairaan hyvä ruokamesta jonka nimee en muista. siellä "uuden" puolen yläkerrassa muistaakseni kuitenkin. ihan sikan hyvät sapuskat ja isot annokset, isot miehetkin täyttyi ja kehui ruokaa :D

Oliko kallis ? Minkälaista ruokaa oli tarjolla ? =)

No mua ei sais itikseen joulunaluslauantaina villit hevosetkaan ja mä olen sentäs "ammattishoppaaja" :D

Jumbo on paljon tilavampi ja selkeämpi. Liikenne toimii paremmin. Ruokapaikat joo, ei kehumista. Paras taitaa olla se uuden puolen Robert's coffee.

jumbossa on sairaan hyvä ruokamesta jonka nimee en muista. siellä "uuden" puolen yläkerrassa muistaakseni kuitenkin. ihan sikan hyvät sapuskat ja isot annokset, isot miehetkin täyttyi ja kehui ruokaa :D

Tarkoitat vissiin samaa kun mäki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
No mua ei sais itikseen joulunaluslauantaina villit hevosetkaan ja mä olen sentäs "ammattishoppaaja" :D

Jumbo on paljon tilavampi ja selkeämpi. Liikenne toimii paremmin. Ruokapaikat joo, ei kehumista. Paras taitaa olla se uuden puolen Robert's coffee.

Minkä laista syötävää sieltä sais ?
Mie ite tykkään paikkana ( just tuon tilavuuden takia ) Jumbosta mut sit katselin että itäkeskuksessa ois paremman ruokailu mahdollisuudet, lastentarvikeliike jne.
Että kun pitää tällästäki asiaa ruveta pähkäämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:

Oliko kallis ? Minkälaista ruokaa oli tarjolla ? =)

no meitä söi 5 ja vissiin lähemmäs 100e tuli maksamaan. mut oli sen arvosta. listasta löytyi salaatteja, pihviannoksia (isoilla pihveillä, oisko ollu jopa 2 pihviä) ja ihan kaikenlaista ruokaa. hurrrrjan hyvää. ite otin salaatin ja oli tosi hyvä ja iso ja täyttävä. namskis :D

Me ollaan täältä kaukaa käyty monet vuodet jumbossa ostoksilla,niin nytkin perj.menemme,siellä hyviä ostospaikkoja,saa ajan kulumaan useita tunteja syöden ja kahvilla käyden

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:

Minkä laista syötävää sieltä sais ?
Mie ite tykkään paikkana ( just tuon tilavuuden takia ) Jumbosta mut sit katselin että itäkeskuksessa ois paremman ruokailu mahdollisuudet, lastentarvikeliike jne.
Että kun pitää tällästäki asiaa ruveta pähkäämään :D

No sielähän on vain sellaista pientä purtavaa niinkuin kahvilassa yleensä. Mut toi Fonda del Sol, mitä noi muut suositteli on varmaan oikein buono jos haluaa syödä oikeaa ruokaa. Itse suosin kahvia :D

Mut jos se on lastentarvikeliikkeestä kiinni niin vähän matkaa länteen kehää niin sieltähän löytyy iso lastentarvike ja vauvatalo johanna ja olikohan siinä johannan naapurissa vielä joku toinenkin vielä tänäpänä...