jumissa huonepelissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
( http://www.gamershood.com/flashgames/3307 )

mul on

6samanlaista avainta
1avain millä avasin kettingissä olevan lukon
puukko
taskulamppu&patterit
joku kortti mil sai oven auki
ruuvi

ja aika juoksee :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:09 Mellu kirjoitti:
mulla on neljä samanlaista avainta
hissiin kävi se kortti
ja patterit menee taskulamppuun
yksi avain kävi lukkoon...
mistä mä löydän ne 2 avainta

kaks tai kolme avainta oli ainaki siel tv-huoneessa,näät telkkarista koodin yhteen kaappiin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:22 kuha kirjoitti:
mikähän sen files-kaapin tarkotus on? mä oon ihan jumissa :/

meet ensin hakee sen avaimen sieltä lavuaarin alta ja sit meet sinne files kaapin luo ja saat avaimen ja sit meneeki jo läpi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:24 wiivi84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:22 kuha kirjoitti:
mikähän sen files-kaapin tarkotus on? mä oon ihan jumissa :/

meet ensin hakee sen avaimen sieltä lavuaarin alta ja sit meet sinne files kaapin luo ja saat avaimen ja sit meneeki jo läpi

en mä saa sitä auki/saa siitä avainta.. siis lavuaarin alta kyllä,mut en files-kaapilta :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:31 kuha kirjoitti:
mä en saa tota vikaa avainta (mikä oli fileskaapissa) sopiin mihinkään oveen :o enks vaan osaa sihdata tarpeeks tarkasti vai enkö muute vaan tajua :ashamed:

Miten sait sen files-kaapista? Miul on 6 samanlaista avainta (tosin se yks erillään tuos tavaralistassa, siellä hissikortin vieressä) ja 1 tyhjä paikka...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:33 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:31 kuha kirjoitti:
mä en saa tota vikaa avainta (mikä oli fileskaapissa) sopiin mihinkään oveen :o enks vaan osaa sihdata tarpeeks tarkasti vai enkö muute vaan tajua :ashamed:

Miten sait sen files-kaapista? Miul on 6 samanlaista avainta (tosin se yks erillään tuos tavaralistassa, siellä hissikortin vieressä) ja 1 tyhjä paikka...

mul on 8 niit samanlaisia avaimia,sit sain sen fileskaapin auki... se tavaralista jatkuu seuraavalle sivulle niist alla olevista nuolista ja sinne jääkin sikana varmaan tyhjiä ruutuja...?

Yhteistyössä