jumissa huonepelissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:50 ElinaJohanna kirjoitti:
nii miten mä saan sillä kortilla sen hissin auki??
Klikkaa siin hissin oven vieressä olevaa sitä pientä neliötä, avautuu sellanen "kortinlukija" tms. ja sit vaan kortin valitset ja klikkaat sitä lukijaa ja kun valo lukijassa muuttuu vihreeks niin hissin ovea.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:58 no joo kirjoitti:
sain auki, mutta mihin files kaapin avain? en älynnyt tuota, että vastapäätä sellin ovee

Miulla puuttuu edelleen se 1 avain ja fileskaappi herjaa että lisää avaimia...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:54 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:50 ElinaJohanna kirjoitti:
nii miten mä saan sillä kortilla sen hissin auki??
Klikkaa siin hissin oven vieressä olevaa sitä pientä neliötä, avautuu sellanen "kortinlukija" tms. ja sit vaan kortin valitset ja klikkaat sitä lukijaa ja kun valo lukijassa muuttuu vihreeks niin hissin ovea.

en mä mitää lukijaa löydä :'( siis onhan se hissi mikä on siinä yhes huonees jossa on sellanen ruskee taulu jossa viivoja.? mulla on 4 avainta,puukko,ruuvi,,kortti,taskulamppu mut ei pattereita, ja se erilainen avain.. mä en tajuu \|O :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:02 ElinaJohanna kirjoitti:
en mä mitää lukijaa löydä :'( siis onhan se hissi mikä on siinä yhes huonees jossa on sellanen ruskee taulu jossa viivoja.? mulla on 4 avainta,puukko,ruuvi,,kortti,taskulamppu mut ei pattereita, ja se erilainen avain.. mä en tajuu \|O :'(

Se ilmoitustaulu vai? Siitä meet eteenpäin taskulamppua apuna käyttäen sen tiskin oikeelta puolelta yläviistoon oikealle ja sitä käytävää kun meet niin tuut hissille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:26 Powerpuff Girls kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:24 ElinaJohanna kirjoitti:
mitä sit ku fileskaapin saanu auki?

Miten sen saa auki!!! \|O

saitko sä sen koodin sielt telkast ? siin telkkapöydällä on kaukosaadin ja nappeja painamalla saat sielt koodin sinne säilytyskaapeille josta saat yhen avaimen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:16 Powerpuff Girls kirjoitti:
Mie en löytäny ku yhen avaimen tv- huoneesta!! Missä yks avain voi olla, mul on niitä nyt 7

Siel pöydän jalan takana oli tv:n luona, sit telkkarista sai koodin sen yhden lokeron lukkoon ja siel oli avain, sit oli siinä pöýdän kulmalla...

Yhteistyössä