jumppakaari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tms
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tms

Vieras
Tarkoitus olisi ostaa vauvalleni lattialle laitettava jumppakaari/puuhakaari/puuhamatto (millä nimellä tuotteet nyt kulkevatkaan)

Kyselisinkin nyt, mistä olette ostaneet, paljonko maksoi ja oletteko olleet tyytyväisiä?

Tietäisi vähän mihin kannatttaisi lähteä katselemaan.

-kiitos-

Lastentarvikkeesta ostin Tiny Gymini -puuhamaton, oli vauvan suuri suosikki ihan pienestä aina konttausikään saakka. Viihtyi matolla makailemassa todella paljon ja riippuvat ja helisevät lelut saivat vauvan potkimaan, huitomaan ja kääntyilemään, eli todella ""jumppasi"" matolla :) Perusmalli missä kaaret ja 5 lelua, maksoi muistaakseni 40-50 euroa. Olen ollut tyytyväinen ja matto on tallessa seuraavalle käyttäjälle.

Ostettiin Lastentarvikkeesta, maksoi muistaakseni 39e. Tämä oli halvin versio, kalliimmat oli jotain 59e ja 79e (?). Halvimmassa oli 3 lelua mukana, kalliimmissa enemmän ja ""hienompia"" eli vilkkuvia yms. Myös halvimpaan voi kuitenkin ostaa leluja lisää. Olen ollut tosi tyytyväinen mattoon ja neitikin (kohta 3,5 kk) tykkää kovasti katella leluja matolla ollessaan:) Maton voi irrottaa ""lelukaarista"" ja pestä. Alunperin ostettiin siksi kun meillä on koira ja ajattelin ettei koira mene vahingossa matolle kun siinä on ne kaaret päällä. Toki vahdin aina kun tyttö on matolla enkä jätä koiran kanssa kahdestaan samaan huoneeseen. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä että matto on hyvä vaikka koiraa ei olisikaan.

Mun 4kk vauvalla on 2:kin puuhamattoa (saatu molemmat lahjaksi) ja molemmat on kyllä kovassa käytössä!! Vauva tykkää kun voi ottaa leluista kiinni, syödä niitä, ihmetellä peilikuvaansa... ihan alkuun vauvani kyllä pelkäsi (~1kk) mattoja, mutta se vaihe meni nopeasti ohi, eikä varmaan pärjättäisi ilman mattoja. Toinen on meillä aina reissussakin mukana.

Mä ostin meille kaaren Stoccalta, hintaan 29,90. Siinä ei siis ole mattoa vaan pelkkä kaari. Siitä roikkuu kolme nallea ja sivupalkeissa on myös lelut. Värit on kirkkaat perusvärit + valkoinen. Korkeussäätöä ei ole, mutta nallet on irrotettavat ja niiden ripustimista voi ottaa yhden palan pois, jolloin nousevat vähän korkeammalle.

Ihan tyytyväinen olen ollut että ostin. Harkitsin kyl käytettyä, kun hinnat on aika kovia ja käyttöikä kuitenkin melko lyhyt. En sit vaan saanut aikaiseksi käydä kirppareilla.

Mä nyt sit hain kirpparilta. Hinta 6,5€!!! Tosi hyvä, lähes uutta vastaava. Pelkkä lelukaari, josta roikkuu nalle (toiselta puolelkta keltainen, toiselta punainen), sit sellanen pallo, jossa on sisällä palloja ja sit roikkuu vielä peili. Sivuilla myös lelut. Tytteli tykkää jo nyt, tänään ikää 5 viikkoa.

meillä kans vauva makaili lattialla ihan varmaan 2 viikkosesta. Ton jumppalelun muistaakseni hommastin 2kk kun alkoi enemmän huitoja ja katsella,siihen saakka riitti ihan yksittäiset lelut, isot kuvat tmv. 4kuisesta alko sitten toi jumppalelu jäädä pieneksi kun alko kääntyilemään mutta sitten irrotettiin noi roikottimet ja ne on edelleen käytössä leluina mm. automatkoilla, syötettäessä jne. Ostin halpa-hallista peruskaaren jossa 3 lelua (saatiin sitten tuttujen vanhoja kaarileluja joita vaihtelin siihen) 20 e. hyvin palveli.

Yhteistyössä