jumppakuulat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
esim kaalimato tai keltainen ruusu on sellaisia aikuisviihdeliikkeitä mistä kannattaa tilata nuo kaalimadon smartbollssit. Niillä oli ainakin tuote-esittelyissä paras menekki mammoille. ja kieltämättä itsestänikin parhaat jumppaamista varten.

-seksiliikkeen omistajan avokki-

Alkuperäinen kirjoittaja miragle88:
esim kaalimato tai keltainen ruusu on sellaisia aikuisviihdeliikkeitä mistä kannattaa tilata nuo kaalimadon smartbollssit. Niillä oli ainakin tuote-esittelyissä paras menekki mammoille. ja kieltämättä itsestänikin parhaat jumppaamista varten.

-seksiliikkeen omistajan avokki-

On ihan pakko kysyä asian vierestä, ei ole pakko edes vastata, mutta onko teillä...öööö...mukava elo makkarissa kun miehellä on tietoa kaikista jutuista työn puolesta? Tarkoitan siis ihan hyvällä, että saatko vihiä kaikista kivoista jutuista?
Mä kun en tiedä kun jonkun dildon ja liukuvoiteen, mutta alan liikkeissä on taatusti kaikkea "jännää" :D

Viksusti aseteltu kymysys, eikö? ;)

Siis nyt kerrotte kyllä noista kuulista, sinne römpsäänhän kö ne työnnetään? Ilman narua, työnnetäänkö ne sitten ulos niinkuin synnytyksen ponnistusvaiheessakin :snotty:

tike: mä en tiiä muuta ku että nuita lihaksia niillä jumpattas....jos sais hommattua semmosen, ja pakko ois hommata, kun tuntuu et alkaa olla synnytyksen jäljiltä hiukkas kehnot lihakset :nolo:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Smartballsit ei oo mun mielestä hyvät, liian isot tai pikemminkin liian pitkät. :whistle: Ostaisin irtokuulat tai pienenmmät narulliset kuulat.

No mulla on just noi eikä kyllä pahemmin jumppailla tarvii :). Ne pysyy ihan tyytyväisinä paikoillaan muutenkin. En tiedä oisko niitä sit useemman kokoisia.

Yhteistyössä