Junnaava suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelevä"

Vieras
Olen tapaillut nyt melkein vuoden yli kolmekymppistä miestä ja yhteisymmärryksessä olemme heti alussa sopineet, että tämä ei ole seurustelua eli emme seurustele. Näemme usein, harrastamme seksiä, mies puhuttelee minua hellittelynimillä, sanoo rakastavansa minua ja soittaa minulle usein, kun emme näe. Eikä hän myöskään harrasta seksiä muiden kanssa. Eli suhteemme varmaan täyttää aika lailla mattimeikäläisen käsitykset seurustelun tunnusmerkeistä.

Olemme kuitenkin monella tapaa erilaisia esim. kiinnostuksenkohteiden ja päämäärien suhteen. Tästäkin asiasta olemme samaa mieltä ja itse olen mieltänyt asian niin, että se on tärkeä syy sille, miksi emme seurustele ja miksi ainakaan itse en puhtaalla järjellä ajatellen kykene näkemään suhteellamme kovin kantavaa tulevaisuutta. Tämä erilaisuus olikin se syy, miksi en aluksi välittänyt hänestä ja itse asiassa pidin häntä taakkana elämässäni. Nyt olen kuitenkin kiintynyt häneen todella paljon -mikä lienee väistämätöntä, kun näin kauan toista tapailee.

Kiintymiseni ja rakkauteni johdosta olen alkanutkin yhtäkkiä olemaan surullinen siitä, että tilanne junnaa paikallaan. Haluaisin, että juttu joko etenee eteenpäin tai sitten taantuu ja päättyy. Joskus oikein toivon, että hän joku kerta baarikeikkansa jälkeen soittaisi minulle ja kertoisi, että on tavannut jonkun toisen ja että ei enää kiinnosta. Silloin minun olisi helppo kylmettyä ja pistää tämä sekasikiöjuttu halki ja pinoon.

En kuitenkaan halua itse tehdä aloitetta ainakaan sen suhteen, että ehdottaisin seurustelua. Minulla on periaatteena, että koskaan en anele enkä roiku kenenkään perässä, vaan toinen saa ehdottaa asiaa, jos siltä tuntuu.

Mitä oikein teen? Miksi mies ei halua seurustella, vaikka hän päivästä toiseen osoittaa aidosti olevan kiintynyt muhun?

Komppaan edellistä..
Eikös tuo "minen anele"-ajattelu ole hiukan vanhanaikaista? Ihminen tekee elämällään mitä haluaa. Tilaisuudet eivät toistu, anna palaa Sisko!

Miksi sitten aloit tapailla tätä miestä, mitä näit hänessä? Tottakai se junnaa paikallaan, kun kerran olette niin sopineet. Voithan sanoa miehelle, että haluat suhteelta enemmän. Ei kai sulla ole mitään menetettävää?

Miksi sitten aloit tapailla tätä miestä, mitä näit hänessä? Tottakai se junnaa paikallaan, kun kerran olette niin sopineet. Voithan sanoa miehelle, että haluat suhteelta enemmän. Ei kai sulla ole mitään menetettävää?

Se alkoi yhdenillanjutusta. Mies ehdotti, että nähdäänkö näissä merkeissä vielä jatkossa ja mulle sopi, koska ajattelin, että pystyn kyllä pitämään jutun puhtaana seksisuhteena. No, sitten mies alkoi kiintyä muhun ja itseäni ärsytti ensin todella paljon, koska hän rikkoi tekemäämme suullista sopimusta. Itse pistin juttua katkolle säännöllisin väliajoin, mutta mies oli sitkeä ja aina palattiin juttuun takaisin. Lopulta sitten kiinnyin häneen itsekin ja olen toki osoittanut sen hänelle monta kertaa.

Tiedän, että mies ei halua seurustella. Olemme keskustelleet asiasta. Tämä välitila onkin ollut toistaiseksi ihan kelpo ratkaisu, muttan nyt melkein vuoden jälkeen tuntuu, että jotain voisi tapahtua ja tuntuu, että tämä on täysin järjetöntä.

Mua kiinnostaisi tietää, että mikä on miehen käyttäytymisen takana. Haluaisin ymmärtää, jotta voisin tehdä omat päätelmäni hänestä, suhteestamme ja tehdä lopullisen päätökseni, mitä tehdä koko jutulle.

Olet siis miehen pano vai hoito? Miksi aloitit moisen kuvion?

... olemme heti alussa sopineet, että tämä ei ole seurustelua... ja silti pitää sänkyyn mennä... ja sitten itketään kun suhde junnaa paikallaan...

[QUOTE="vieras";24033001]Olet siis miehen pano vai hoito? Miksi aloitit moisen kuvion?

... olemme heti alussa sopineet, että tämä ei ole seurustelua... ja silti pitää sänkyyn mennä... ja sitten itketään kun suhde junnaa paikallaan...[/QUOTE]

Olet oikeassa. En pysy enää itsekään koko sopimuksessa, koska olen kiintynyt häneen. Ja hän on minuun (ks. kuvaukseni). Siksi ihmettelen, että miksi mies ei halua enempää, kun hän kerran on monella tavalla osoittanut välittävänsä musta todella paljon ja ollut sitkeä, kun olen pistänyt kampoihin jne.

Tyhmähän mä olen. Eihän mun käyttäytymisessä ole enää järjen ripettä. Siksi kaipaisin teidän tulkintaa sille, miksi mies noin käyttäytyy ja ehkä vähän potkua perseelle (=neuvoja).

[QUOTE="ihmettelevä";24033057]Olet oikeassa. En pysy enää itsekään koko sopimuksessa, koska olen kiintynyt häneen. Ja hän on minuun (ks. kuvaukseni). Siksi ihmettelen, että miksi mies ei halua enempää, kun hän kerran on monella tavalla osoittanut välittävänsä musta todella paljon ja ollut sitkeä, kun olen pistänyt kampoihin jne.

Tyhmähän mä olen. Eihän mun käyttäytymisessä ole enää järjen ripettä. Siksi kaipaisin teidän tulkintaa sille, miksi mies noin käyttäytyy ja ehkä vähän potkua perseelle (=neuvoja).[/QUOTE]

Kerrot miehelle missä mennään... itse rakastuin hyvään miespuoliseen ystävääni, otin riskin ja kerroin... yhdessä olemme olleet nyt 25 vuotta =)

Erona teidän tilanteeseen on se että sänkyyn mentiin vasta n. 4 kk seurustelun aloittamisen jälkeen.

Yhteistyössä