juodaanko teillä kahvi mukeista vai kupeista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä että, meillä on sekä sekä mukeja että kahvikuppeja.

[QUOTE="vieras";24691977]Mukeista. Ja mua ärsyttää, kun jotkut sanoo mukeja, laseja ja murokulhoja kupeiksi. Kupit on mulle ainoastaan niitä pieniä kahvikuppeja.[/QUOTE]

Mulle mukit ja kupit on kaikki kuppeja. Niitä nukkekotikokoisia kuppeja meillä ei edes tunneta. Mä vihaan niitä pieniä "kuppeja" joista joutuu hienoissa juhlissa hörppimään sen lirun kahvia ja sormet jää aina jummin niihin kahvoihin.

• Tykkää
Reactions: IltaHippu
Muumimukeista pääsääntöisesti, mutta joskus otan kahvikupin. Vieraille katetaan myös tavallisesti mukit -paitsi äidilleni ja miehen enolle, jotka juovat kahvinsa mieluiten kupista. Juhliin ja spesiaalitilanteisiin (joulu, juhlavampi päivällinen/illallinen jne.) katetaan kupit tasseineen.

Mukeista. Ja nykyään myös juhlissa juodaan mukeista, ostin läjän valkoisia Teemoja sitä varten :D Kupeista seuraavan kerran vähän isommissa juhlissa, esikoisen rippijuhlissa. Ehkä :D

Mukeista (on muuten typerän näköinen sana kirjoitettuna) meillä juodaan, niinkuin tällä sukupolvella on tapana. Äitini (60v) haluaa kotioloissaankin juoda kahvinsa ohutreunaisesta kahvikupista, mukista ei kuulemma maistu kahvi hyvältä.

Yhteistyössä