U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Oi, kiitos linkistäPistänkin minäkin suosikkeihin niin pääsen aloittamaan
Olen tehnyt piiiiiitkää reipasta kävelylenkkiä mutta tuo juoksu kiinnostais kovasti, en vaan ole osannut alottaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla on toi juoksukoulu puolessa välissä menossa
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla on toi juoksukoulu puolessa välissä menossa
ootko huomannu että olisit kehittynyt?
tai siis että toimiiko tuo?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä alotin tuon juoksukoulun ja olen jo tuolla sekassa sunnuntaissa.
joillain sivuilla oli siitä juoksutekniikasta.eli "sprinttereillä" jalkapohjasta maahan osuu päkiä ja juoksijalla kantapää ekana,sitten vasta päkiä.
mulle tää oli vaikeeta koska nuorempana juoksin hkv:ssa lyhyitä matkoja,eli juoksin vuodesta toiseen päkiöillä.
Liike pitää suunnata "eteenpäin" ja välttää ylös-alas liikettä joka taas vie sen energian muualle kun pon tarkotus = et pääse eteenpäin