juoppo mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
mä en jaksa enää..kumpa te tietäisitte mitä olen saanut kestää vain sen takia että tytölläni olisi perhe ja isä..voi että,emmä uskalla edes ajatella menneitä..stöissä on vaikeaa,kus en osaa pitää puoliani enää..mies juo ja kierrättää naisia..poltti korttinsa juuri,oli vienyt tytön hoitoon ja tulomatkalla jäi ratsiaan..voi miten rakastankaan lastani,sen syntymä oli ihme,olin jo varma etten saisikaan lapsia..se tuli päissään katsomaan lasta,se juo joka päivä.mä olen niin väsynyt etten mä jaksa yksin lähteä..mistä mä voin hakea apua,mä pelkään vaan että lapseni viedään pois jonnekkin,se olisi elämäni loppu

saat sieltä tarvittavan avun. jos jaksanut tommosen röntin kans alkaa niin kai aikunen ihminen tajuaa lähteä vai ootakko että lapsesi hoivaa sua. missä purkissa okeen olet elänyt.

Hei, eiköhän sinun olisi kuitenkin lähdettävä hakemaan apua sosiaalitoimistosta, toimeentuloa, uusi asunto jne. Ei ne vie lasta antavat apua, prerhetyöntekijän jne. Hyvä olisi käydä sinun keskustelemassa perheneuvolassa tytön kanssa asioistanne. Sinä, et kohta jaksa ja silloin voivat viedä lapsen, mutta jos nyt haet itse apua niin eivät.

Alkuperäinen kirjoittaja yxss:
saat sieltä tarvittavan avun. jos jaksanut tommosen röntin kans alkaa niin kai aikunen ihminen tajuaa lähteä vai ootakko että lapsesi hoivaa sua. missä purkissa okeen olet elänyt.

Tässä taas lämpöä ja ymmärrystä tihkuva vastaus :headwall:

akat ne jaksaa valittaa ,kun ite kännissä sen kans ovat yhteen muuttaneet, sit alkaa valitus ollaan niin kärsineitä . paskat sanon minä ,se on vaan tyhmien akkojen tapa esittää parempaa . muuten he lähtisivät suhteesta eikä valittas.

Alkuperäinen kirjoittaja joos.:
akat ne jaksaa valittaa ,kun ite kännissä sen kans ovat yhteen muuttaneet, sit alkaa valitus ollaan niin kärsineitä . paskat sanon minä ,se on vaan tyhmien akkojen tapa esittää parempaa . muuten he lähtisivät suhteesta eikä valittas.

vanhempani joivat,mies oli pakoreitti pois kotoa.en juo ollenkaan.kun on poljettu maahan ei se helppoa ole muutos.kiitos myötätunnosta

Se lähteminen ei vaan aina ole niin helppoa!

Vaikka et mihinkää lähtis ni hae itelles apua. Soita huomenna perheneuvolaa :hug: Ja oikeesti kun saa aikaseks lähtee ja asuu omassa kodissa missä saa oman oven lukkoo, eikä tarvi kuunnella haukkumista (kun puhelimenki saa kiinni ) ja on oma rauha ni kyllä on ihmisellä elo mukavaa. Voimia sulle.
www.nettiturvakoti.net

Alkuperäinen kirjoittaja :

vanhempani joivat,mies oli pakoreitti pois kotoa.en juo ollenkaan.kun on poljettu maahan ei se helppoa ole muutos.kiitos myötätunnosta

ei siinä myötätunnolla mitään tee ,luulis tajuavan että ei lapsen enään tarvi kärsiä kun ite on kärsinyt?? vai ?? jos on helponpi olla juopon kans kuin lähteä älä sitten valita.

Alkuperäinen kirjoittaja yxss:

Älä ota ittees.. Mä ainakin ymmärrän sua täysin. Olen itse joskus huonossa parisuhteessa elänyt, joskaan en alkoholistin kanssa, mutta kuitenkin. Olin täysin voimaton, enkä vieläkään ymmärrä kuinka pääsin lopulta lähtemään..

Tarvitset luotettavan ystävän/läheisen tai ammattilaisen tukea, joka näkee asiat oikeassa valossa, itse et siihen vielä pysty. Mutta usko minua, se päivä voi vielä koittaa, ja näet kuinka kaunista elämä voi olla. Pidä kiinni itsesi rippeistä ja ole vahva, se on tärkeämpää lapsellesi kuin näennäinen (onneton) koti.

:hug:

Yhteistyössä