Juoruaminen ja paskan puhuminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mä en ymmärrä mikä ihmisiä nykyään vaivaa |O
Kaikki tuntuu nykyään tietävän mun asiat paremmin kun mä itse, täysin mulle vieraatkin ihmiset puhuu asioita eteenpäin ja lisää siihen sitten vielä puolet omiaan.

Mikä perkele kaikkia vaivaa? Eikö ihmisillä oo elämää kun tarvii toisten asioihin puuttua ja vatvoo niitä? Mä en henkilökohtasesti edes jaksais miettiä mulle vieraiden ihmisten asioita, saatikka jakaa "tietojani" muille.
Ja sitten se, et kun ei kunnolla tiedetä, niin sitten arvataan loput.
Mulla esimerkiksi luki facebookissa joskus että "kelpaa hymyillä kesään saakka" niin joku vatipää päätteli et "ahaaaaaaa, Katri on saanu munaa" ja joskus luki että "väsyny mut onnellinen" niin siitä sitten vedettiin samanlainen johtopäätös, että munaa on saatu. Eiks perkele voi olla onnellinen vaikka siitä että sai asuntonsa myytyä?

Hermot menee :kieh:

Öh...tota...minkämoisia kavereita sulla oikeen siellä on jos tollasta kirjoittelevat? Siis ylipäänsä on sulla värikäs tuttavapiiri.

Kun mietin vain jotta kukaan mun tuntemistani ihmisistä ei kyllä koskaan mitään munajuttuja kirjottelis mun profiiliin :/

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Öh...tota...minkämoisia kavereita sulla oikeen siellä on jos tollasta kirjoittelevat? Siis ylipäänsä on sulla värikäs tuttavapiiri.

Kun mietin vain jotta kukaan mun tuntemistani ihmisistä ei kyllä koskaan mitään munajuttuja kirjottelis mun profiiliin :/

Ei sinne kukaan mitään kirjottautkaan, puhu vaan eteenpäin ja soitti mm mun miehelleni ja mun siskolle |O ja siis ei pelkästään naamakirjan perusteella, vaan muuten vaan.

Meillä oli kanssa työpaikalla tuollainen paskanjauhamisen aikakausi. Se loppui suoralla puheella siitä, mitä toisista ihmisistä kannattaa puhua ja kannattaako joka lauseeseen puuttua.
Väälillä tuntuu, ettei joillakin ole omaa elämää ollenkaan.

Niinpä, armas anoppini lukeutuu myös armottomien juorukellojen kastiin, välillä ihan hävettää se puolesta kun kuvittelee sen pumppaamassa tietoja sieltä täältä, uhriparat...

No kun musta tuntuu että aika iso osa näistä paskanjauhajista on miehiä, naisiakin kyllä paljon.
On mulla vaan sit ilmeisesti niin perkeleen mielenkiintonen elämä kun sitä pitää tuolla levitellä.

Joo toi on kyllä tota. Mä oon nykyisin sitä mieltä et jos ei omista omaa elämää jättäkööt myös muut rauhaan. On aika älytöntä että mennään arvailee/kertomaan miten toisella menee vaikkei asiasta kukaan mitään tietäiskään. Oon itse törmännyt monta kertaa samaan asiaan ja rasittavaa..

Sitten kaikista paras tapahtuma oli kun juttelin kadulla veljeni kanssa ja naurettiin siinä joutavia ja yks puol tuttu oli miehelle laittanut viestiä että siellä se vokottelee vieraita miehiä..

Kiva oli siinä todistaa että velihän se siinä jota ei kovin usein maisemissa näy muuten.. Mut antaa niiden puhua jos mieli tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja oonamaria:
Joo toi on kyllä tota. Mä oon nykyisin sitä mieltä et jos ei omista omaa elämää jättäkööt myös muut rauhaan. On aika älytöntä että mennään arvailee/kertomaan miten toisella menee vaikkei asiasta kukaan mitään tietäiskään. Oon itse törmännyt monta kertaa samaan asiaan ja rasittavaa..

Sitten kaikista paras tapahtuma oli kun juttelin kadulla veljeni kanssa ja naurettiin siinä joutavia ja yks puol tuttu oli miehelle laittanut viestiä että siellä se vokottelee vieraita miehiä..

Kiva oli siinä todistaa että velihän se siinä jota ei kovin usein maisemissa näy muuten.. Mut antaa niiden puhua jos mieli tekee..

:headwall:

Mun paras ystävä eros viime syksynä, sille sen ex-miehelle oli kerrottu että "hyvä kun säkin älysit siitä naisesta erota, sehän on lesbo" toikin juttu oli lähtenyt siitä, kun me pelleiltiin taksijonossa pikkujoulujen jälkeen ja mä hyppäsin hajareisin sen mun ystävän syliin. Heti oltiin "tietämässä" että juu, suhde niillä kahdella on :headwall:

Joo kiva homma :laugh: Kyllä ne ihmiset on niin kaikki tietäviä ettei oo mitään järkeä. Mitä pienempi paikka sen enemmän kuulet itsestäs. Joskus tekis mieli vaihtaa maisemaa että nää urpot älyäis tän lopettaa mut eipä ole niin helppoa asunnon ja töiden ja lasten takia.. Kai se on vaan päivä kerrallaan kestettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Ei sinne kukaan mitään kirjottautkaan, puhu vaan eteenpäin ja soitti mm mun miehelleni ja mun siskolle |O ja siis ei pelkästään naamakirjan perusteella, vaan muuten vaan.

:o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

:o :o :o

Oisinki saanu sitä munaa ees et olis jotain katetta noille puheille :xmas:

No kun musta tuntuu että aika iso osa näistä paskanjauhajista on miehiä, naisiakin kyllä paljon.
On mulla vaan sit ilmeisesti niin perkeleen mielenkiintonen elämä kun sitä pitää tuolla levitellä.

Kaiken takana on nainen, kuten kliseisesti sanotaan. Miesten lyhyt jaksaminen ei riitä mihinkään pitkäjänteiseen sosiaaliseen peliin ellei kyse ole sukulaisten puolustamisesta (tällöinkin naispuolisten) tai sitten ns. kastraation pelko, eli pelätään että keljuilun kohde vie naisen tai kiusaa naista.

Lukeehan tuon uutisistakin, oli riitaa naisista, mustasukkaisuusepäilyitä, käytiin eksän uuden miehen kimppuun jne. Kaikki suomimiesten pienessä maailmassa pyörivät naisten ympärillä. Suomenruotsalaisilla on sosiaalisia piirejäkin, mutta kun suomijuntti menee naimisiin tai alkaa seurustella niin hän elää vain naiselleen. Kunnon luolamies. Ja se nainen saa tehdä ihan mitä vain kunhan edes uskottelee olevansa miehen kanssa iäti. Ja annas olla mikä raivo siitä tulee, kun nainen sanoo että tuo oli minulle niin ilkeä. Miehen on pakko näyttää mihin hän pystyy eikä siinä lakia lueta tai faktoja selvitellä. Sodassa ja rakkaudessa kun kaikki on sallittua, mitä pöljimmät yksilöt jopa ääneen lainaavat perustellakseen ääliömäisyyttään.

Miesten katkeroitumiseen vaikuttaa myös erityisen hyvin että ihan kaikki vihaavat geneettisesti ja alitajuisesti hoikkia nuorekkaan näköisiä miehiä. Sinä ja minä. Tutki tuntemuksiasi ja huomaat sen olevan totta.

Kuumimmat

Yhteistyössä