Juovatko vauvaa yrittävät alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi ollut aika pitkä kuiva kausi jos olisin yritysajan ollut mitään alkoholia juomatta kun esikoista 'tehtiin' 3 vuotta :O Plussaan (kp 27) loppui sitten kokonaan maistelut.

Hyvin voit juoda. Ei sulla ja sikiöllä (itseasiassa alkiohan se on alussa) ole vielä yhteistä verenkiertoa. Et voi noilla saunasiidereillä vahingoittaa.

Itse olen aina juonut ns. normaalisti yritysaikanakin. Esikoisesta olin aivan turvat viikkoa ennen plussaa. Kakkosesta meillä oli häät juuri oviksen jälkeen (siis omat häät) ja ihan join sielläkin. Tosin en nyt sentään ihan tukkoon itseäni, mutta meneehän sitä kuoharia ja boolia siinä ehtoon ja yön mittaan. Tästä kolmosesta en sitten varmaan juonutkaan kuin ehkä korkeintaan yhden saunasiiderin, koska imetin vielä kakkosta raskaaksi tullessani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no tosiasiahan on, että monet yrittävät lasta jopa useamman vuoden ajan ennen kuin tärppää joten mun mielestä ei ole mitään järkeä elää koko ajan niin kuin olisi raskaana..ja kahdesta siideristä tuskin on haittaa vaikka nyt oliskin jo tärpännyt.. niin ja Onnea yritykseen!

oih, kiitos. Jännittää kyl tää yrittäminen. Että tärppääkö vai eikö tärppää ja millon tärppää.... :ashamed:

Nyt on siideriä juotu. Kyllä mun täytyy rohkeasti vielä viikon päästäkin ainakin maistaa viiniä kun ollaan Lapissa enkä viitsi pajastaa tätä vielä isovanhemmille. Tietäisivät heti jos kieltäytyisin viinistä. Ne on ne päivät milloin joko melkat alkaa tai ei ala.

Yhteistyössä