Jupinaa koiranomistajista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Siis mikä noista muutamista koiranomistajista tekee niin täysin aivottomia dillejä?!?
Sanokaa, olenko mie nyt oikeutettu olemaan ihan että :o :o |O |O

Joo.
Siis itelläkin on ollut koiria aikojen alusta asti, viimeisin otettiin kun kuopus oli vajaat 5v. Ja siitä jouduttiin luopumaan todella nopsaan kun kuopuksella puhkesi allergia. Mieskin alkoi oireilla silloin. Nyt poika menee heti tukkoon koirien ja varsinkin kissojen lähettyvillä. Miehen oireet lievempiä, mutta nenä vuotaa ja silmiä kutisee.

Nyt sukulaistäti ja hänen miniänsä tulivat äitille kylään viikonloppuna. Me oltiin kanssa siellä koko vkonloppu. Nooh, ensinnäkään kun tulivat kolmen koiransa (pikkupiskejä) kanssa sisään, ei edes KYSYTTY saako koiria tuoda sisään. Vaan NAPS-NAPS-NAPS ; koirat irti eteisessä. Sen päivänen ralli alko. Pikkuveljen taapero oli myös lattialla kävelytuolissaan, ja koirathan toki innokkaana sen ympärillä. Ja nämä sukulaiset todellakin tietävät meidän perheen allergioista. Pojan alko melkein samantein silmät kutiin ja niiskutus alkoi...Samoin pikkuhiljaa miehellä..

Nooh, koirien emäntä sitten päätti lähteä ulkoiluttaan niitä, ja tullessaan takaisin manaili eteisessä pihatien olevan ihan mutavelliä, ja puntitkin tuli ihan likaseks.. Joo, ja koirat taas irti vaan. Ei puhettakaan jalkojen pyyhkimisestä... Aivan ihanat savet äiteen edellisenä päivänä siivotuilla lattioilla..

LUOJA!!!!
Pari tuntia olivat, ja mie KIEHUIN!!!!!
Kuinka joku VOI oikeesti olla NOIN dorka?!?!
:headwall: :headwall:

Mikset sä sanonut asiasta? :o Meillä oli viikonloppuna koira kylässä (omiakin löytyy) ja se yritti mennä sohvalle niin sanoin heti et täällä ei sohvalle mennä. Samoin pyysin omistajaa putsaamaan lumet koiran turkista verannalla ettei kaikki lattiat kastu. Asiasta saa sanoa.

Miksi puhut kaikista koiranomistajista jos yksi sukulaisrouva tekee noin??? En ole koskaan kenenkään muun kuullut tekevän noin? ja meilläkin käy koiravieraita joka viikko. Aina jalat on pyyhitty ja kysytty onko allergiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:
Mikset sä sanonut asiasta? :o Meillä oli viikonloppuna koira kylässä (omiakin löytyy) ja se yritti mennä sohvalle niin sanoin heti et täällä ei sohvalle mennä. Samoin pyysin omistajaa putsaamaan lumet koiran turkista verannalla ettei kaikki lattiat kastu. Asiasta saa sanoa.

No mä aattelin sen niin, että ei oltu mun kodissa ,vaan äidin...
Että mikäs mie periaatteessa olen ketään vieraita siellä komentaan..
Ja kait mä olen sit tollasessa tapauksessa semmote, että kestää aikansa ennen ko kiehahdan. Mutta toisaalta, kun olisin kiehahtanu oisinki saanu ne suuttuun loppuiäkseen.

Tämä tädin miniä on semmote hiukan herkkänahkanen..
Suuttu viimevuonna mun isälle,kun se taas kyllä sanoi AINA paukautti suoraan..Tää tyttö nosti koiran PÖYDÄLLE ku olivat kylässä äitillä ja isällä, ja isä siihen sanoi et kuule ei meillä kissatka oo ikinä saanu pöydillä hyppiä!!
Likka kiskas herneen nenään ja läks ulos eikä tullu enää sisään ennen ko läksivät. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miksi puhut kaikista koiranomistajista jos yksi sukulaisrouva tekee noin??? En ole koskaan kenenkään muun kuullut tekevän noin? ja meilläkin käy koiravieraita joka viikko. Aina jalat on pyyhitty ja kysytty onko allergiaa.

Lueppa uudestaan toi mun alotus... :whistle:
Huomaat, että kirjoitin "MUUTAMAT".

Koiravero pakolliseksi ja ainaski 100egeä vuosi. Oon joutunut jo parit käsineet laittamaan roskiin, kun arvon piskienomistajat ei kerää ihanuuksienksa jätöksiä ja lapset sotkevat itsensä siihen. Haju ei lähde edes pesussa.

Mun mielestä tyhmä on se joka ei saa suutaan auki siitä ettei sovi tuoda koiria.
Ei munkaan huusholliini kukaan kissoja tuo kun meillä on kissa-allergikko.
Jos ei ite saa sanottua että ne koirat ei sisälle tule niin ei tarvi kitistäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mun mielestä tyhmä on se joka ei saa suutaan auki siitä ettei sovi tuoda koiria.
Ei munkaan huusholliini kukaan kissoja tuo kun meillä on kissa-allergikko.
Jos ei ite saa sanottua että ne koirat ei sisälle tule niin ei tarvi kitistäkkään.

Hophophop!!
Juu, mie oon ihan sammaa mieltä kyllä!
Mut ku me oltiin äidin kodissa! En mie siellä oo mikkään komenteleen vieraita. Kuhan huomioin...Ja äiti mulla on nyt semmosessa tilanteessa, ettei varmaan tullu ees ajatelleeks. :/
Mutta silti, kyl musta ois kohteliasta kysäistä..

Yhteistyössä