"Jussi Halla-aho kummastelee, ettei kukaan enää puhu vaalien siirtämisestä: ”Syytä olla erittäin huolissaan”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä tosin en tjua, miksei rokotteen jälkeen määrätä pariksi viikoksi verenohennuslääkkeitä.
Ehkä riskiryhmäläisille määrätäänkin? Toisaalta veritulppariskissä olevilla on jo varmaan valmiiksi ohennuslääkkeet käytössä. Ja sitten taas jollekin terveelle ohennuslääkkeen määrääminen on yhtä tyhjän kanssa. Oleellista on tietää se missä ryhmässä ja millä tavalla riski on noussut, jos se on jotenkin poikkeava. Mutta esim. koronarokotteen kohdalla veritulppariskin nousu on pienempi kuin joillakin e-pillereille. Mutta eihän kenellekään tulisi silti mieleen määrätä rutiininomaisesti verenohennuslääkkeitä nuorille naisille.

Mun sisko siis sai rokotteiden jälkeen kaksi veritulppaa, ensimmäinen meni keuhkoihin ja hänellä oli ennestään verenohennuslääke ollut käytössä jo pidemmän aikaa.

Rokoteuskovaiset eivät usko vaikka minkälaiset todisteet rokotteen haitallisuudesta heille näytettäisiin. He työntävät sormet korviin ja huutavat LALALALALA MÄ EN KUULE

Ja yksi niiden vakioargumentti on, että "muhun on tuikittu jo vaikka kuinka monta piikkiä eikä MULLE ole tullut mitään niin ei siitä sillon tule muillekaan mitään haittavaikutuksia ja piste"

Miksi persuille vaalien siirtäminen on nyt niin tärkeää, kun viimeksi huudettiin, ettei ole? Onko liian vähän ehdokkaita heillä, eikä varsinkaan sotealan osaajia, joiden merkitys näissä vaaleissa on keskeistä?
Tähän Jussi jo vastasi. Siis vastasi tähän väärintulkintaasi. Ei persut halua siirtää vaaleja, eikä siitä ole kyse. Kyse on siitä miten paska johto meillä on, koska päätökset eivät ole yhtenäisiä. Pidetään vaalit, mutta paskaa johtamista tämä on, mistä lehtien olisi pitänyt kirjoittaa.

Jussi Halla-aho:
"Näihin kysymyksiin voi tietysti vastata kysymällä, pitäisikö aluevaaleja sitten siirtää minun mielestäni tai perussuomalaisten mielestä, tai sanomalla, että ”persut sitä ja persut tätä”, mutta nämä eivät ole vastauksia kysymyksiin. Mielestäni on syytä olla erittäin huolissaan, jos demokraattisena itseään pitävä valtio joko siirtää vaaleja epäpätevistä syistä tai jättää siirtämättä niitä, vaikka syyt olisivat pakottavia. Samat syyt samanlaisissa tilanteissa eivät voi samanaikaisesti olla sekä epäpäteviä että pakottavia."

• Tykkää
Reactions: Elena777
" Vakaviksi haitoiksi luokitellaan synnynnäiset epämuodostumat ja muut poikkeamat sekä oireet, jotka ovat johtaneet hengenvaaraan, kuolemaan, sairaalahoitoon tai sen pitkittymiseen tai aiheuttanut pysyvän vamman tai merkittävän toimintakyvyn alenemisen."
Haittavaikutuksille ei suljeta silmiä mutta ne ovat niin harvinaisia suhteessa annettujen rokotteiden määriin että ne lasketaan tilastotappioiksi.

Tähän Jussi jo vastasi. Siis vastasi tähän väärintulkintaasi. Ei persut halua siirtää vaaleja, eikä siitä ole kyse. Kyse on siitä miten paska johto meillä on, koska päätökset eivät ole yhtenäisiä. Pidetään vaalit, mutta paskaa johtamista tämä on, mistä lehtien olisi pitänyt kirjoittaa.

Jussi Halla-aho:
"Näihin kysymyksiin voi tietysti vastata kysymällä, pitäisikö aluevaaleja sitten siirtää minun mielestäni tai perussuomalaisten mielestä, tai sanomalla, että ”persut sitä ja persut tätä”, mutta nämä eivät ole vastauksia kysymyksiin. Mielestäni on syytä olla erittäin huolissaan, jos demokraattisena itseään pitävä valtio joko siirtää vaaleja epäpätevistä syistä tai jättää siirtämättä niitä, vaikka syyt olisivat pakottavia. Samat syyt samanlaisissa tilanteissa eivät voi samanaikaisesti olla sekä epäpäteviä että pakottavia."
(y)

Uusimmat

Yhteistyössä