JUSSI HALLA-AHO - Livenä linkistä juuri nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä ettei lähde ehdolle, tarvitsemme lisää somalikirvesmurhaajia Suomeen jotta pärjäämme.

Suomessa ei ole omastatakaa riittävästi hulluja ja kirvesmurhaajia ja raiskaajia, siksi tarvitsemme maahanmuuttoa.
Työttömiäkään ei ole Suomessa vielä tarpeeksi, tarvitsemme lisää Afrikasta ja muslimimaista.

Halla-aho puhuu ihan tosiasioita. Mutta tyhmät suomalaiset haluaa ummistaa silmänsä maahanmuutosta aiheutuvista ongelmista, joka pahimmillaan ilmenee eilisen Oulun tapahtumien tavoin. Ei, yksittäistapaushan se vain oli. Sitäpaitsi kyllä suomalaisetkin riehuu kirveen kanssa ja tappaa ihmisiä.

Eikö täällä ole ongelmia jo omasta takaa? Miksi niitä pitää ulkomailta haalia vielä lisää? Ei jumalauta mihin tämä maailma on menossa. Ihan hullua touhua. En minä itsestäni piittaa, jälkikasvuni tulevaisuus on se mikä minua huolettaa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
[QUOTE="Harmi";30592680]Jussi olisi oistänyt raiskaajaneekerien tulolle Suomeen.[/QUOTE]

Jussi ei pistä stoppia millekään asialle vaan äänestäjät pistävät.

Halla-aho sanoikin tuossa juuri äsken, että vastuu on äänestäjillä. Perussuomalaiset ajavat tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja Halla-aho tulee näihinkin eduskuntavaaleihin antamaan ns. Halla-ahon listan ehdokkaista, joita hän itse äänestäisi.
Vastuu on äänestäjillä, äänestäkäämme perussuomalaista Halla-ahon suosittelemaa ehdokasta. Ei maahanmuuttoasia voi yhden Jussin varassa levätä.

En halua elää maassa, jossa on pelkästään muukalaiskammoisia ihmisiä. Ulkomaalaiset tuovat väriä katukuvaan.

Ei mulla ole mitään asiallisia maahanmuuttajia ja ulkomaalaisia vastaan. Kyllä heitäkin on, sitä en ole väittänytkään. Mutta nämä rikolliset, heitä ei sitten voi karkoittaa Suomesta? Ei, kun pitää yrittää vaan sinnikkäästi kotouttaa kaikki raiskaajat, tappajat ja muut väkivaltarikolliset. Kun nehän tuo niin kivasti väriä katukuvaan ja jännitystä elämään, varsinkin meille naisille.

En halua elää maassa, jossa on pelkästään muukalaiskammoisia ihmisiä. Ulkomaalaiset tuovat väriä katukuvaan.

Ootko sä sitä mieltä, että suomessa on paljonkin muukalaiskammosia ihmisiä?
Kuuluuko sun mielestä esim. Halla- Aho niihin?

Ja siis ihan mielenkiinnosta, miten ulkomaalaiset tuo väriä katukuvaan ja miksi se oikeastaan ilahduttaa sua? Onko ulkomaalaisten merkitys sulle ihan vaan jotain "sirkushuveja"? Voisiko esim. puiden ja viherkasvien istuttaminen ajaa saman asian?
- Kysyn ihan vaan siksi, että mä en erityisemmin huomaa ulkomaalaisten piristävää vaikutusta katukuvassa. Mua vituttaa ihan yhtäpaljon kävellä tuola loskassa oli sielä sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia. Ei sillä, että mulla olis mitään ulkomaalaisia vastaan. Ihan kivoja ne on, jotka mä tunnen. Mutta ei se myöskään poista sitä tosiasiaa, että tä suomen maahanmuuttopolitiikka on ihan järjetön.

Yhteistyössä