A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään. Mielikuvituksettomalle luonnontieteilijälle ei satu yliluonnollisia juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:unessa näen asioita jotka tapahtuu viiveellä kylläkin,samoin etiäisiä koen. esim. puhelimen soiton "tiedän" kuka soittaa kohta. usein olen ajatellut tätä henkilöä koko pvän ja sitten hän soittaakin
Näin myös minulla. Nuo enneunet EI oo aina kivoja... :/
No mitäs he sanoivat?Läheiset vainajat ovat tulleet tervehtimään.
Heräsin aamuyöllä outoon uneen. Olin juhlissa ja sitten meitä kuskattiin valkoisella pitkällä limusiiniautolla pilvenpiirtäjään ravintolaan jatkoille. Auto pyöri korkealla mäellä ja haki oikeaa reittiä. Sitten auto alkoi laskeutua jyrkkää mäkeä alas ja uni katkesi.
Mitään tavaroita ja käsilaukkuja emme ottaneet mukaan juhlapaikalle, ja kuulema hotellimajoitus oli varattu kaikille.
Näin ennen paljon enneunia ja minulle sattui paljon yliluonnollisia asioita. Olen ollut tyytyväinen, kun pahimmat hörhöilyni jäivät 1990-luvulle. Ehkä uni johtui siitä, että luin eilen Voi hyvin-lehteä.
Lähinnä kosketusta, ja tuli sellainen olo että halusivat viestittää että heillä on kaikki hyvin ja voin jatkaa elämää.No mitäs he sanoivat?![]()