V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Natsi:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Natsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vihanen myös:Toi on ihan hirveetä että lapset kärsii äidin ongelmista! Mut hei entäs tupakoivat äidit(siis raskausajan)..Sit lapset on allergisia/sairastelee/astmaatikkoja koko iän...Kamalan itsekästä sekin! Mä olen ite lopettanu monta kertaa heti ku olen saanu tietää raskaudesta en voisi saattaa lapseni terveyttä alttiiksi itsekkyydelläni!!!
No tota tupakointia ei kyllä voi verrata huumeisiin!!
Mun mielestä voi. Täysin. Kummassakin tilanteessa äiti on koukussa aineeseeen, josta ei voi luopua lapsen vuoksi ja se aiheuttaa lapsella haittaa.
Haitat on ehkä eriarvoisia, mutta periaate sama.
entä ne jotka on riippuvaisia kahvista? pakkohoitoon neki vaan?
No heti kun sä kerrot ne kahvinjuonnin haitat sikiölle, olen valmis kannattamaan sitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Natsi:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Natsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vihanen myös:Toi on ihan hirveetä että lapset kärsii äidin ongelmista! Mut hei entäs tupakoivat äidit(siis raskausajan)..Sit lapset on allergisia/sairastelee/astmaatikkoja koko iän...Kamalan itsekästä sekin! Mä olen ite lopettanu monta kertaa heti ku olen saanu tietää raskaudesta en voisi saattaa lapseni terveyttä alttiiksi itsekkyydelläni!!!
No tota tupakointia ei kyllä voi verrata huumeisiin!!
Mun mielestä voi. Täysin. Kummassakin tilanteessa äiti on koukussa aineeseeen, josta ei voi luopua lapsen vuoksi ja se aiheuttaa lapsella haittaa.
Haitat on ehkä eriarvoisia, mutta periaate sama.
entä ne jotka on riippuvaisia kahvista? pakkohoitoon neki vaan?
No heti kun sä kerrot ne kahvinjuonnin haitat sikiölle, olen valmis kannattamaan sitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:Tässä vasta oli iltiksessä ollu juttua Baby P:stä joka pahinpideltiin kuoliaaksi kolmen vuoden aikana. Lapsi oli painanut päänsä alas kuin pelkäävä koira aina kun oli kuullut isänsä askeleet. Onhan näitä suomessakin. Lapsi on vaunuissa"parkissa" kapakan edessä tai yksin kotona kun vanhemmat on ryyppäämässä.Mikähän estää kanssaihmisiä puuttumasta? Pelko ainakin mua .Jotenkin vaan aattelee ett jos joku ottas ja veis oman lapsen pois niin eihän sen pahempaa vois ollakaan.Vaikka nämä piittaamattomat omistaan niin paljon tuskin välittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Natsi:Kolahtiko omaan nilkkaan? Palaako kessu?