Just. Johan oli idiootti mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hv vaan itelles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hv vaan itelles

Vieras
Nettitreffeillä. Oli oikein kiinnostunut, kunnes ilmoitin että minulla on neljä lasta ( en esiinny lapsettomana profiilissa). Sen jälkeen sainkin tylyn viestin, jossa tuo mies ilmoitti että kannattais kertoa jo profiilissa lasten lukumäärä, niin se karsisi pois jo 99,9 prosenttia vastaajista. Ja ne loputkin jotka jäljelle jäävät, etsivät pelkkää seksiä.

Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Arianna:
Miksi muuten et kerro lastesi lukumäärää profiilissa? Itse naisena en olisi kiinnostunut nelilapsisesta yh-miehestä.

Kai mä saan ihan ite päättää, mitä kerron profiilissani kaikille, ja mitä sitten vasta kun koen aiheelliseksi kertoa? Enkä todellakaan panttaa lasteni lukumäärää, vaan kerron sen kyllä ajoissa. Nyttenkin taisi olla kolmas viesti jossa sen kerroin. Ja sitä ennen tuo idiootti ei todellakaan antanut itsestään niin paljoa, että olisi aiheellista tuommoisia törkyviestejä lähetellä.

Tulipahan paha mieli. Tekis mieli tyhjentää koko profiili. Ja se ei siellä ole ollut vasta kuin pari tuntia edes esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja oli vaan:
Rehellinen.

No aijaa. Mä oon sitten vissiin vaan kuvitellut ne miehet, jotka on olleet kiinnostuneita musta muutenkin kuin vain panomielessä. Harhaisena on näemmän hyvä elää. Itsekunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Säästyisit pettymyksiltä jos ilmoittaisit lukumäärän.. toisaalta yhteydenotot oi jäädä vähälle.. hmm..

Just.
Ei varmaan kannata laukoa mitään totuuksia, jos ei ole kokemusta just mun elämästä. Mut miten vaan, samapa se. Ainakin livenä on seuraa riittänyt, lapsista huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei ja hyvästi:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Säästyisit pettymyksiltä jos ilmoittaisit lukumäärän.. toisaalta yhteydenotot oi jäädä vähälle.. hmm..

Just.
Ei varmaan kannata laukoa mitään totuuksia, jos ei ole kokemusta just mun elämästä. Mut miten vaan, samapa se. Ainakin livenä on seuraa riittänyt, lapsista huolimatta.

=D, jep. Se tuli selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Arianna:
Miksi muuten et kerro lastesi lukumäärää profiilissa? Itse naisena en olisi kiinnostunut nelilapsisesta yh-miehestä.

Kai mä saan ihan ite päättää, mitä kerron profiilissani kaikille, ja mitä sitten vasta kun koen aiheelliseksi kertoa? Enkä todellakaan panttaa lasteni lukumäärää, vaan kerron sen kyllä ajoissa. Nyttenkin taisi olla kolmas viesti jossa sen kerroin. Ja sitä ennen tuo idiootti ei todellakaan antanut itsestään niin paljoa, että olisi aiheellista tuommoisia törkyviestejä lähetellä.

Tulipahan paha mieli. Tekis mieli tyhjentää koko profiili. Ja se ei siellä ole ollut vasta kuin pari tuntia edes esillä.

Pari tuntia ollu profiili, ja jo kolme viestiä ehdit ehdokkaan kanssa vaihtaa? No vau. Aika äkkiä luovutit.

Eikö se nimikin kerro jo jotain. Suomenruotsalainen snobi kuitenkin. Johan. Lausuttuna juuhan. Kuulostaa typerältä.

Ota vain kunnon rehti suomalainen mörökölli, niin se ei paljon haastelisi. Ei tartteisi kuunnella epämiellyttäviä juttuja.

Yhteistyössä