Just, lukasimpa jälleen palstaa ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
tulin siihen johtopäätökseen että taian häipyä jälleen. lukemattomia alotuksia jälleen siitä kuka on rumin, kaunein, idiootein jne...

kuinka te jaksatte päivästä toiseen olla ilkeitä toisillenne ja arvostella siis aivan kaikkea ja kaikkia? eikö elämässä oo mikään hyvin?

ihan itku tulee ku lukee näitä juttuja täällä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kas kun mun silmiin ei ole osunut ainoaakaan tuollaista aloitusta? :o

mie varmaan otin semmosen vähän laajemman otoksen ku lukasin aika paljon taaksepäin nuita sivuja...

Mun mielestä omituisin tapaus oli se, kun joku täällä kertoi miten oli käynyt Anna hyvän kiertää -ketjussa joulun aikaan. Sen idea oli auttaa huono-osaisempia perheitä saamaan lapsille lahjoja eli joku varoissaan oleva sivullinen sai toimittaa lahjan perheelle.

Yksi mamma täällä kirjoitti miten heille oli tullut paketit, ja niiden mukana kirje jossa heidän perhe oli haukuttu pataluhaksi tosi rumin ja loukkaavin sanakääntein. Ja "lahjat" olivat joulupaperiin käärittyä sanomalehtimyttyä.

Tää on musta tosi sairasta.

Ja kun joittenkin juttuja lukee täällä niin huomaa kyllä että ilkeys on voimissaan. Siis rekisteröimättömät käyttäjät. Mutta voihan joku rekisteröitykin kirjoittaa välillä harmaana.

Mä olen jotain saman suuntaista havainnut viime aikoina; koko ajan joku hampaissa. Ellei se ole yksittäinen nikki, niin sitten lihavat, laihat, imettäjät, imettämättömät, kestoilijat, kertistelijät jne jne. Jossain vaiheessa tähän menoon vaan tur(hau)tuu ja itselle tuntuu tulleen se piste nyt. Mä olenkin jo alkanut vieroittaa itseäni tästä palstasta, alan vaikka lenkkeillä tämän klikkailun sijaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja viertolainen:
Mun mielestä omituisin tapaus oli se, kun joku täällä kertoi miten oli käynyt Anna hyvän kiertää -ketjussa joulun aikaan. Sen idea oli auttaa huono-osaisempia perheitä saamaan lapsille lahjoja eli joku varoissaan oleva sivullinen sai toimittaa lahjan perheelle.

Yksi mamma täällä kirjoitti miten heille oli tullut paketit, ja niiden mukana kirje jossa heidän perhe oli haukuttu pataluhaksi tosi rumin ja loukkaavin sanakääntein. Ja "lahjat" olivat joulupaperiin käärittyä sanomalehtimyttyä.

Tää on musta tosi sairasta.

Ja kun joittenkin juttuja lukee täällä niin huomaa kyllä että ilkeys on voimissaan. Siis rekisteröimättömät käyttäjät. Mutta voihan joku rekisteröitykin kirjoittaa välillä harmaana.

no juuri tämmöstä miekään en ymmärrä. miten oikeesti jollain voi olla sisäsesti niin paha olla että se pitää purkaa johonki toiseen tuolleen että laittaa tommosia "lahjoja" :(

kyllä on sairaaksi menny maailman meno nykysin.

Vaikuttaa siltä että monet purkavat omaa pahaa oloaan muihin. Kun oma elämä mättää se kanavoidaan tänne ilkeytenä ja säälimättömänä arvosteluna. Nimimerkin takaa on helppo hyökätä. Ihan harmittomiinkin aloituksiin olen saanut kiukkuisia vastauksia, tyyliin "voisit googlettaa älykääpiö etkä tulla tänne kyselemään". Tuntuu että jotkut oikein vaanii tilaisuutta hyökätä kimppuun. Sairasta ja pikkusieluista, sitähän se on.

Yhteistyössä