just nyt mulla on ihan kamala olo,itkettää ja en tiiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti suru

Vieras
miten mä saan oloni helpottumaan. Menkatkin kiusana ja exää ikävä ja samalla ikävä myös sitä tunnetta et joku halais ja pitäis hyvänä ja hierois kipeitä paikkoja varsinkin näin kuukautisten aikaan.

[QUOTE="vieras";25159752]Miksi tuli ero? Olisko mahdollisuutta lämitellä välejä exään?[/QUOTE]

no se kiinnostu toisesta ja oli niillä jotain peliäkin jo ollu kai,ei mahdollisuutta lämmitellä uudelleen ei exän taholta eikä mua ees taitais kiinnostaa vaikka tulis matelee mitä ei kyllä tee mut jos tulis niin ei siitä tulis mitään,en luottais enää.

Täällä toinen. Erottiin miehen kanssa, tunteita on mutta homma ei vaan pidemmän päälle toiminut. Itken ja masistelen :( Kauhean surullista, melkein helpompi olis ollut erota jos toinen olisi suoraan jättänyt tai tunteet kuolleet..

[QUOTE="suruinen";25160383]Täällä toinen. Erottiin miehen kanssa, tunteita on mutta homma ei vaan pidemmän päälle toiminut. Itken ja masistelen :( Kauhean surullista, melkein helpompi olis ollut erota jos toinen olisi suoraan jättänyt tai tunteet kuolleet..[/QUOTE]

meillä meni niin et mies jätti tosta vaan(tai ei ehkä sen mielestä) mutta kun en osannut odottaa niin...pohja putos elämältä.
Voimia sinne! Yritetään tsempata vaikka vaikeeta tekeekin.

meillä meni niin et mies jätti tosta vaan(tai ei ehkä sen mielestä) mutta kun en osannut odottaa niin...pohja putos elämältä.
Voimia sinne! Yritetään tsempata vaikka vaikeeta tekeekin.

Kai tää tästä, tänään erottiin.. Nyt masiksen kourissa kaipaa juuri sitä toisen läheisyyttä, yksinäisyys pelottaa ja ahdistaa. Mut parempi näin vaikka nyt tuntuukin paskalta, päivä kerrallaan. Onneksi joulu tulossa läheisten kanssa. Jaksamista myös sulle, eiköhän se aurinko vielä paista!

[QUOTE="suruinen";25160476]Kai tää tästä, tänään erottiin.. Nyt masiksen kourissa kaipaa juuri sitä toisen läheisyyttä, yksinäisyys pelottaa ja ahdistaa. Mut parempi näin vaikka nyt tuntuukin paskalta, päivä kerrallaan. Onneksi joulu tulossa läheisten kanssa. Jaksamista myös sulle, eiköhän se aurinko vielä paista![/QUOTE]

mä olen taistellu tunteiden kanssa nyt muutaman kk ja voin kyllä sanoa et kyllä se pikkusen helpottaa aina välillä ja pikkuhiljaa vaikka ei uskoisi,en mäkään uskonu.Kyllä mun vielä itku tulee ja ikävä ja tuntuu ettei jaksa mutta pakko vaan se on jaksaa.Mä olen todennu et sanokoon muut mitä sanoo mä suren ja itken just niin paljon ja usein kun siltä tuntuu.
Yksinäisyys pelottaa aivan suunnattomasti mutta kai sekin on ihan luonnollista. Joulu pelottaa ja siksi olenkin luvannut mennä töihin.
Mutta joulun kautta kevättä kohden ehkä se kesällä sitten jo on vielä paljon helpompaa.

Yhteistyössä