P politiikan tutkija Vieras 10.01.2014 #1 No Guzenina vois kyllä olla hyvä. Yle: Omilta sysimusta viesti Jutta Urpilaiselle | Uusi Suomi
N Niinpä niin.. Vieras 10.01.2014 #2 Demareissa ei ole yksinvaltiaita. Samaa ei voi sanoa SS.. PS:stä