Juttuseuraa 02-alueelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AikuinenN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan session pituudesta paljonko kuluu pois,luulenpa kyllä että joutuu toistamaan session pariinkin kertaan kunnes kaikki on lähtenyt mutta onhan se jumppaaminen kivaa..
Minkälaisesta jumppaamisesta pidät eniten?

Selän ja pakaroiden öljyämisen ja hieromisen jälkeen onkin etupuolen vuoro.Tiputan öljyä pisaroittain rinnoille kunnes ne ovat sopivan liukkaat ja määrätietoisesti mutta pehmeästi on rintojen vuoro saada hierontaa.Suljet silmäsi ja huoahdat aina kun sormeni koskettavat kovettuneita nännejäsi.Tunnet jotain muuta kuin kämmeneni ja avaat silmäsi,huomaat kuinka olen laskeutunut huulieni kanssa ottamaan kovan nännisi suuhuni..

Ihanaa, tästä nautin..tunnetko kädessäsi ihoni kuumuuden.. tunnetko, aistitko himon..
Kätesi liukuu alemmas, värähdän..kielesi lipoo nännejäni, vuoronperään kumpaakin..

Jatkan matkaa suuni kanssa alemmaksi,avaat reitesi tietäen mitä teen seuraavaksi..ihosi polttaa huuliani käsiesi haroessa hiuksiani painaen mua alemmas ja alemmas kunnes olen lähteen joka sammuttaa huulieni tulen.Levitän sormillani lähteesi reunoja ja huomaan kuinka olet jo valmis ottamaan suudelmani vastaan..

Suutelet lähdettäni kuin huuliani, sivuttain vuorotellen kumpaakin häpyhuulta..välillä kielesi pyörii huulieni välissä kuin perhonen ja kutittelee klittaa..painan päätäsi lujemmin.....Vartaloni on tulessa..

Nostat päätäsi hetkittäin nähdäksesi kuinka snuolen sua ottaen välillä kovat nännisi sormiisi pyörittäen sekä puristellen niitä.Lantiosi nousee mitä kovemmin imen klittaasi ja kun työnnön sormeni sisääsi alat huohottamaan kovemmin ja kovemmin.Kieleni pyöriessä sisälläsi et kestä enää vaan päästät orgasmisi valloilleen painaen pääni kovemmin pilluusi..