Juttuseuraa naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kai-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
millonko viimeksi...eilen...myöhään illalla ja koko ilta siinä meni.Ja kyllä odotan innolla sitä kun pääsen kotiin miehen luo ja harrastamaan sitä lisää...mieli tekee kovasti.Ajattelin laittaa oikein seksiä tihkuvan tekstiviestinkin miehelle...houkutteeksi.

Olet ilmeisesti töissä...??? Laita vaan ja lämmittele itsesi kuumaksi. Harrastako suuseksiä myös? Paljon on puhuttu ilman pikkareita olemisesta töissä, oletko sinä ollut ilman?

Töissähän minä...laitoin sen viestin!
Kyllä harrastan suuseksiä, nam nam.
Ilman pikkareita en ilkeä olla, kun kostun niin paljon...itse asiassa pidän pikkuhousun suojaakin usein.Tulee liikaa ajateltua seksiä!

Varmasti nytkin olet kostea, oletko hyväillyt pimppiäsi....?? Varmasti sinäkin olet siistinyt karvoitusta, sehän on muotia. Paljas, tai pieni kiitorata on hyvä. Suuseksiä harrastaessa nam, nam......!!! Sama täällä housuissa tuntuu pullistelevan....

Kyllä olen kostea, tuntuu tässä istuessa että kuumottaa...
Olin vielä joku viikko sitten likimain posliini, mutta mieheni sanoi että tahtoo nähdä kuinka lima kiiltelee karvoissa ja aneli etten enää ajelisi.Olin tulla hulluksi kun karvat alkoivat kasvaa takaisin...mutta nyt on taas mukavaa...ja kyllä se näkyy suuseksikin maittavan karvaisenakin!
Mieheni en anna ajella karvojaan...miehen kuuluu olla karvainen!!!

Hyväilä välillä, älä kiusaa itseäsi...niin minäkin teen parasta aikaa. Minä tykkään antaa suuseksiä kun on posliini, kyllä se kimaltelee paljaanakin...!!!
Minun entinen tyttöystävä innoitti minut ajelemaan kivekset paljaiksi ja peniksen yläpuolella on siistitty karvoitus. Kyllä tuntuu hyvältä kun nainen ottaa paljaan kiveksen suuhun....

Enhän minä ihan posliini ole, kivekset paljaat...!!! Makuja on tietysti monia, mutta kukaan nainen ei ole inhonnut ja sanonut karvoistani. Moni tykkää kun on siisti karvoitus juuri suuseksissä.
Kun harrastat suuseksiä, nieletkö kaiken vai mihin annat laueta?

Nyt sekin sitten tiedetään miksi meidän vastaanottoapulaisella aina posket punottaa ja käsi menee ruudun virtakytkimelle kun siitä kävelee ohi :)

Status
Viestiketju on suljettu.