Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis vanha suola rupesi janotaa....Niinhän siinä aina käy. Kun on makuun päässyt ja hyväksi todettun niin mikäs siinä.
Oliko hyvät löylyt ja kävittekö avannossa? Pesitte toisenne puhtaaksi ja loput arvaankin....!

Mulla on tehnyt jo monta päivää mieli... se aika kuukaudesta... ja muutenkin tuntuu että seksi on koko ajan mielessä... Mutta jospa se kohta helpottaisi edes muutamaksi päiväksi...
Itse asiassa olen lähetellyt jo pari päivää tuon toisen miehen kanssa seksiviestejä ja sekös on innostanut vielä lisää minua... Kysäisin muuten häneltä tänään iltapäivällä että mitä mieltä on jos siellä sängyssä olisikin useampi henkilö... arvaa mitä vastasi...

Vai sellaisia kyselit, mielenkiintoista! Hän oli innokas, eikö niin? Onko hän tulossa myös tulossa sinne mökille? Saisit oikein kunnon kyydit, kokeile ihmeessä!!!
Vai on sinullakin mielessä.....Mitäs sinulla on päällä.....?
Minä kuten kerroin, en pidä sisällä aluskalsareit. Väljät oloasunhousut, ei purista.....

No ei ole hän tulossa mökille, mutta sanoi että voi etsiä toisen miehen meille mukaan joku kerta...! Jos vain minä haluan...! No kyllähän minä haluan, mutta alkoi sitten tuon viestittelyn jälkeen mietityttämään, että pystyisinkö sittenkään...
Minulla on hihaton paita ja sellaiset väljät olopuvun housut ja mustat hipsterit, ei tällä kertaa pitsiä. Kun on se aika kuukaudesta en voi nyt tässä koneen ääressä paljoa riehua, mutta menen tämän jälkeen suihkuun ja jatkan siellä...
Ajelin toissapäivänä taas karvoitustakin vähemmäksi olisi paljasta pintaa nuolla...

Se olisikin jännää, toinen mies olisi tuntematon......!! Kyllä sinä pysty, kokeile vaan saat kahta penistä vertailla ja miten he toimivat. Kerro sitten heille mitä ja miten haluat. Ota sinä ohjat käsiisi....
Vai olisi paljasta, sitä olisi mukava kielellä lipsuttaa...! Minullakin on aika siloiset kivekset ja peniksen yläpuolellä lyhyt sänki......Miltä kuulostaa....?

Kun juuri tuo tökkii minulla en osaa ottaa komentoa sängyssä... Ja epäilen että tuolla tavalla että toinen on tuntematon, se onnistuu minulla jos onnistuu sittenkään... tai sitten se tökkää juuri siihen... olen loppujen lopuksi aika ujo... arkailen omaa ulkonäköäni ja taitojani...
Voisin hieman nuolla ja imeksiä niitä paljaita kiveksiäsi ja pitkiä nuolaisuja alhaalta ylös pitkin kovaa peniksesi vartta...

Pitää vain rohkaista mielensä......Vai oletko tottunut siihen, että mies ottaa ohjat käsiin? Eikös niitä toivomuksia sängyssä ja seksissä esitetä molemmin puolin? Kirjoituksesi perusteella ei luulisi ujoksi, mikä ulkonäössäsi arveluttaa ja ujostuttaa?
Se tuntuisikin hyvältä......Imaiset koko terskan suuhun......Huosun lahje pullottaa aika tavalla....

No en ole missään missimitoissa, paitsi ehkä XL missien... Ei nyt rumaksikaan voi haukkua, mutta en osaa olla luontevasti alasti toisen edessä... Ja on paljon helpompaa kirjoitella tuiki tuntemattomalle, kasvottomalle henkilölle kuin sanoa kaikki vasten toisen naamaa...
Ja taidan tosiaan olla aika tottunut siihen että miehet ottaa ohjat käsiinsä... tuo toinen on niin jukuripää, että vie todella luontevasti, onhan se pari kertaa yrittänyt antaa ohjia minulle muttei se tahdo luonnistua...
Imaisen koko terskan suuhun, niin syvälle kuin saan... ja siiryn sitten nuolemaan varovasti kärestä... pidän penistäsi kädellä oikeassa asennossa ja kokeilen vain varovasti kielen kärjellä.... sinä voihkaiset ja otan taas kokonaan suuhuni syvälle...

Tottahan se on, että tuntemattomalle voi kirjoittaa ja kertoa avoimesti.....Eihän kenenkään tarvitse hävetä itseään, jokainen kilonsa kantaa. Tuo on luonnollinen juttu, jos on XL-kokoa niin se vaikuttaa myös itsetuntoon. On myös ihmisiä mitkä ei häpeile ja arkaile kokoaan. Tietysti onhan se niinsanottu "missin" mitoissa oleva nainen joka miehen unelma.....Onhan se helpompaa jos mies ottaa ohjat......Minulle on sattunut hyvin usein, nainen sanoo nyt tehdään niinkuin minä haluan.......Sitten minäkin saan esittää toivomuksia.....
Kylläpä tuntuu hyvälle, vaikka tänä aamuna herättyäni tyydytin itse.......Kylläpä osaat nuolla ja imeä hyvin.....

En minä häpeä kokoani ja liika kilojani, olen mikä olen... mutta sen verran se häiritsee etten osaa olla luonteva alasti... Ja olen kyllä parin viime vuoden aikana kehittynyt sillä saralla, kun on muutenkin saanut itsetuntoni kohdalleen.
Kun kysyin eilen vai olikohan toissapäivänä... no kuitenkin yksi päivä tuolta toiselta mieheltä että millä tavalla minun hän haluaisi että kehittäisin itseäni tällä seksin saralla, sanoi että ääntä lisää ja yritä joku kerta ottaa ne ohjat... no ei kun yrittämään...
Saanko minäkin jotain... muutenhan sulla kohta tulee jos jatkan vielä hetken nuolemista ja imemistä...

Tuota minä tarkoitin.......itsetunto heikko, ei osaa alasti olla. Kun aimmen kerroit ettet osaa nukkua alasti....Kyllä se siitä, rohkeasti vaan kerrot kaverille mitä nyt tehdään...
Anteeksi........Tottakai saat, hyväilen rintojasi, nännit sojottaa kovana, näykin ja imen niitä........Samalla hyväilen kädellä pimppiäsi, kylläpä olet märkänä........Kuljetan kieltäni koko ajan alemmas, kunnes saavutan määränpään......Lantiosi kohoaa kun pyöritän kielellä klitorista....

Nuolet ihanasti klitoristani, välillä imaiset sitä oikein kunnolla... samalla hyväilet rintojani... mutta haluan sisälleni enemmän... kohotan lantioita sinulle, tule sisääni... tai oikeastaa haluan ratsastaa... vaihdetaan paikkoja, käy istumaan jotta saan kunnon tavaraa sisääni...

Istun hetken, työnnyt sisääni.......Haluan selälleen ja sinä ratsastat päälläni......Kasvot minuu päin hyväilen rintojasi...pyllysi heiluu vimmatusti, suljet silmäsi.....heittäydyt suutelemaan minua.......Nousemme ylös, sinä nelinkontin....Haluan tulla takaa.....Penikseni on kivikova, hieron terskan päälä klitoristasi....Uikutat kuin hädässä oleva........Tartut penikseeni ja ohjaat sen sisään.....Tuntuupa tiukalta, vaikka olet niin märkä......Pumppaan hiki otsalla, työnnyt koko aja vastaan.......

Olen kontallani ja sinä pusket sisääni kuin hengen hädässä... kuulen kuinka pimpsani litisee kosteuttaan, mutta silti sinulla tekee tiukkaa ja teen vielä tiukempaa kun lähestyn hekumaa.. puristan lihaksiani oikein kunnolla... selkäni notkistuu lähestyvästä orgasmista ja kurkustani purkautuu huuto kun se tulee samalla hetkellä kun tunnen sinun purkautuvan sisääni huutaen sinäkin....

Kiihdytän loppua kohti......Tunnen nivusissani kuinka lasti lähtee.......Pimppisi puristaa tiukasti penistäni, tuntuu kuin se tiukkenisi entisestään. Huudat suoraa huutoa, työnnän sormeni suuhusi, imet sitä vimmatust.....Penikseni sylkee spermaa sisuksiisi,......työnnyn niin syvälle kuin mahdollista, annan penikseni olla sisässäsi......

Laita sormi suuhuni kun laukean ja puren sitä... en ime...
Mutta makaat päälläni huohottaen edelleen sisälläni... Tuntuu hyvälle olla näin lähellä toista ihmistä... vähitellen siirryt pois päältäni ja sisältäni.. vedät minut syliisi ja jäämme nauttimaan toistemme syliin hekumasta ja odotamme vähitellen hengityksen rauhoittumista...
Kiitos! nyt pitää lähteä suihkuun.... ja nukkumaan että jaksaa taas huomenna... !!!

Tuntuipa hyvälle, penikseni on vielä turvoksissa....spermassa, mutta nuolaiset sen puhtaaksi.....
Samoin, kiitos illasta! Täytyy mennä pesulle ja nukkumaan.
Hyvää viikonloppua ja kauniita unia!