Juttuseuraa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typy

Vieras
Oliskohan jostakin miehestä juttuseuraa..? :> voidaan jutella mistä haluat.. Tai voit vaikka kysellä multa mitä haluat... ;) ehkä se johtaa yhä enemmän eroottisiin keskusteluihin ja kenties yhteiseen fantasiointiinkin.... Jutellaan.. Mielenkiinnolla odottelee 19v seksikäs typykkä... ;)

Mä oon itte just mökillä... Ja lämmittäny mökkiä ja saunaa... Ihan vaan viikon loppua viettämässä... Saunoa ja kylpeä meinasin oikein kauan... Tuletko mukaan saunaan... Ja pesulle....

En ihan ajatellutkaan että oikeesti tulisit... Mut kuvitteellisesti... Oon jo pukuhuoneessa... Pyyhe on vain jalkojeni päällä kun istun... Otin meille kylmää juotavaa riittävästi... Mukaan... Ja hieman hieronta öljyä... Tykkäätkö... Sellaisesta...?

Päälläni on.. Noh.. Stringit, tiukka toppi ja kaksi peittoa... Ulkoa tulin ja ajattelin vaihtaa jotain rennompaa päälle,mutta unohduinkin sänkyyn... Eei mulla ihmeitä ole mielessä.... Vähän halukkuutta ehkä havaittavissa...

En ihan ajatellutkaan että oikeesti tulisit... Mut kuvitteellisesti... Oon jo pukuhuoneessa... Pyyhe on vain jalkojeni päällä kun istun... Otin meille kylmää juotavaa riittävästi... Mukaan... Ja hieman hieronta öljyä... Tykkäätkö... Sellaisesta...?

En humalaa... Tarkoita vaan piristykseksi jos alkaa janottaa... Vai haluatko että juotan sinulle hieman ja annan kovaa kyytiä... Kerro hieman.... Itse en niin ajatellut... Vaan nesteen puutteeseen vaan... Jos tulee niin kuuma ja hiki... Tuletko pukuhuoneeseen stringeissä... Mä odotan sinua... Olen jo itselleni avannut yhden siiderin... On niin kuuma...

Tulen pukuhuoneeseen ohuessa kylpytakissani.. Istuudun sinua vastapäätä... En ole itse suunnitellut mitään... Kenties sinulla on jotain tuhmaa mielessäsi... Pidän tiukoista otteista, siitä että mies nuolee pitkään ja hartaasti... Siitä että mies tietää mitä tahtoo,eikä kysele...

Jään tyhmänä katselemaan ympärilleni... Otan pullon siideriä ja heitän kylpytakin pois... Menen istumaan saunan lauteille.. Levitän pyyhkeeni siihen ja käyn pitkälleni.. Raukeana suljen silmät ja nautin saunan lämmöstä..

Minä menossa just saunaan, ainoastaan kylpytakki päällä. Siideripullot ovat jääkaapissa ja voisin riisua kylpytakkisi. Tulisin saunaan lauteille istumaan ja voisin antaa sinulle kokovartalon hieronnan hitaasti.... Kelpaako?

Voihan nenä sentään, olin sitten myöhässä :(
No heitän kylpytakin lattialle ja meneen alastomana keittiöön hakemaan kylmät siiderit...ja nyt sitten saunaan...jospa saisin seuraa jostain....tuskin...
Hyvät ja ""kuumat"" löylyt sinulle kuiteskin :)

Odottava hetki on pitkä :) Jos mies on luvannut tulla niin varmasti tulekin.

Mutta mielelläni otan sinut mukaan minuun saunaan. Voisin silloin nuolla pitkin vartalosi kuumalla kielelläni, levittäisin jalkojasi ja välillä kovilla otteilla nuolen kostea pillusi...

Oletkos täällä vielä...vai oletkos jo lyöyly huoneessa...
näen kuinka istut lauteilla nojaten seinään... ja jalat olet levittänyt...ihanan levälleen... on sen verran hämärää etten eroita millaiset karvat pillussasi on... nutta erotankyllä pillusi muodot... olet erittäin antavan näköinen.... alan lähetstymään sinua... otat kaulastani kiinni ja painat pääni suoraan jalkojesi välii... hellästi kielelläni maistan sinua... olet ihanan koste.... miltä tuntuu kieleni...

Mmh...vai niin, okei en kiusaa enempää enkä haluan häiritä kun sinulla on juttu meneillään sen Sam kanssa. Mutta ajatus kyllä kiihotta noin sinulle tehdä koska tiedän mitä haluan. Sen verran voi paljastaa että kun istuisit lauteilla niin levitän jalkojasi, en sano enkä kysy vaan teen niin....pillusi on aivan turvoksissa ja kun hitaasti sitä nuolen niin koko sinä täriset, nauttien. Minulla on mukana jääpalpja jonka minä kuljen pitkin sinun rintoja ja samalla nuolen nännejäsi jotka ovat todella isoja...

Mutta en kiusaa enempää. Jateketaan sitten joskus.
Mukavia saunahetkiä sinulle. Lähden nyt...

Jos tehdään niin että MINÄ kerron mitä minä teet ja sinä kerrot mitä SINÄ teet... En toki olisi päätäsi haaroihini työntänyt heti... Haluan leikkiä viatonta ja kilttiä.. Ehkä hieman vaikeasti saatavaa... Huomaan sinun tulevan saunaan... Kietoudun äkkiä pyyhkeeseeni.. Kuitenkin tietoisena siitä että Kerkeät nähdä vilauksen pehmeästä sileästä pillustani... Teen sinulle tilaa..

Yhteistyössä