Juu hei vaan tiukkapipoinen täti citarista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Joka läksytit minua siitä, että syötän pienelle nakkeja. Olin antanut 9kk ikäiselle nakkipaketin käteen ja vähän se sitä maistelikin. Kuitenkin ihan ehjä paketti, eikä tyttö nakkeja eläissään syönyt. Olimme juu ostamassa nakit, mies aikoi ne grillata. Ihan viihdykkeeksi annoin kun meinasi hermo mennä vauvalta. Joku täti tuli sitten ripittämään, että vastuutonta ja tiedetäänkö me edes mitä kaikkea nakit sisältää ja että vähän vois miettiä ennenkuin lapsia hankkii. Että sellaista.

Noi voi vee, ensinnäkään vauva ei kuole jos saa syödä nakin silloin tällöin. Toisekseen olis voinut kyylältä kysyä, tietääkö hän mitä kaikkea paskaa on elämänsä aikana ehtinyt sisuksiinsa lappomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja YkÖ!;23845545:
Joo, en mäkään antais likasta pakettia nuolla. Ja toiseks, kassantätinä voin kertoa että eipä kiva käsitellä sellasia limasia nakkipaketteja, tai mitä tajansa paketteja..

Missä viemärissä te pyörittelette ne paketit ennen hyllyttämistä?

Ja mistäs tiedät vaikka joku asiakkaas olis just ennen kauppaantuloaan kaivanut sen sulle ojentamansa boonuskortin vaikka anuksestaan?

[QUOTE="vieras";23845565]Missä viemärissä te pyörittelette ne paketit ennen hyllyttämistä?

Ja mistäs tiedät vaikka joku asiakkaas olis just ennen kauppaantuloaan kaivanut sen sulle ojentamansa boonuskortin vaikka anuksestaan?[/QUOTE]

No kuule, usein tipahtaa lattialle. Ihmiset käsittelee niitä, ja muutenkin.
No vaikka joku oiskin kaivannu anustaan, niin itse en käsiä suuhun tunge. Toisinkun pieni vauva...

Todellakaan en päänsärkyä saa, jos neiti nyt vähän maistaa nakkipaketin kylkeä, kun syö se ulkona hiekkaakin ja muutenkin nuolee välillä lattioita. Niinhän ne lapset aina ja terve tyttö on ollut. Ja kassatädin mieliksi vielä hyvissä ajoin ennen kassaa otin paketin pois ja kuivasin kuolan pois. Annoin tilalle avainnippuni, hui! Ihme kun kukaan ei tullut ripittämään minua siitä, että aion seuraavaksi syöttää lapselle välipalaksi avaimia!

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23845560:
hyi helvata, annat pienen nuoleskella pakettia, joka on täynnä pöpöjä

löysätkää nyt niitä kukkahattujanne... jostain sen vauvan täytyy saada sitä vastustuskykyä... meidän 8 kk ikänen on jo pitkään saanu jonkun paketin viihdykkeeks ja nyt alkanu istuu kärryissä niin et nuolee sitä kärryn lukko systeemiä... ei sitä lasta voi steriilissä pussukassa kasvattaa...

• Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="a p";23845573]Todellakaan en päänsärkyä saa, jos neiti nyt vähän maistaa nakkipaketin kylkeä, kun syö se ulkona hiekkaakin ja muutenkin nuolee välillä lattioita. Niinhän ne lapset aina ja terve tyttö on ollut. Ja kassatädin mieliksi vielä hyvissä ajoin ennen kassaa otin paketin pois ja kuivasin kuolan pois. Annoin tilalle avainnippuni, hui! Ihme kun kukaan ei tullut ripittämään minua siitä, että aion seuraavaksi syöttää lapselle välipalaksi avaimia![/QUOTE]

Joo, noh hampaiden kannalta avaimet on ihan jees.. huoh!
miks ei voi ostaa jotain lelua, jota lapsi voi syödä? Entäs jos lapsi saa haavan suuhunsa siitä nakkipaketista tai avaimista?!?

löysätkää nyt niitä kukkahattujanne... jostain sen vauvan täytyy saada sitä vastustuskykyä... meidän 8 kk ikänen on jo pitkään saanu jonkun paketin viihdykkeeks ja nyt alkanu istuu kärryissä niin et nuolee sitä kärryn lukko systeemiä... ei sitä lasta voi steriilissä pussukassa kasvattaa...

No mun mielestä lapsen ei tarvii niitä nuoleskella. Ei tästä kauan oo, kun kärrypojat putsaili niitä avainjuttuja.- joku oli vetänny niihin koirankakkaa.. Että antakaa vaan lasten niitä syödä.

[QUOTE="a p";23845587]Joo, ei sattunut steriloitu purulelu steriilissä paketissa steriiliin taskuun. =([/QUOTE]

Muista nyt käydä steriloitavana ettet tuota lisää puolustuskyvyttömiä pieniä nakinpurijoita :(

Alkuperäinen kirjoittaja YkÖ!;23845572:
No vaikka joku oiskin kaivannu anustaan, niin itse en käsiä suuhun tunge. Toisinkun pieni vauva...

Niin se anuskortti ei sua haittaa, mutta pikkulapsen kuola on kaiken pahan alku ja juuri? Selevä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Cittari täti;23845611:
No mun mielestä lapsen ei tarvii niitä nuoleskella. Ei tästä kauan oo, kun kärrypojat putsaili niitä avainjuttuja.- joku oli vetänny niihin koirankakkaa.. Että antakaa vaan lasten niitä syödä.

no just siitähän se vastustuskyky tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja YkÖ!;23845572:
ja nakkipaketit on just pultsareiden herkkuruokaa, joita ovat kusisilla, tupakanhajuisilla kourillaan kaivellut, että antaapa lapsen vaan imeskellä niitä, että saa vastustuskykyö:x

lapset nyt nuolee kaikkea..ei ne kotonakaan pinnat mitään steriilejä ole mitä ne nuolee..jostain vastustuskyky pitää hankkia..ihme ei ole että allergiat ym lisääntyy kun paniikissa ylivarjellaan pöpöiltä. järki hoi mummot ja mammat täällä jotka kirjoittelette niin "järkevinä" että...

Mä nyt niiltä pöpöiltä varjele, vaan ajattelen lapseni parasta sillä ettei saa mitään haavoja suuhun.
Kyllä niistä avaimista ja muovipakkauksista saa haavoja tosi helposti..

[QUOTE="kissa";23845595]Joo, noh hampaiden kannalta avaimet on ihan jees.. huoh!
miks ei voi ostaa jotain lelua, jota lapsi voi syödä? Entäs jos lapsi saa haavan suuhunsa siitä nakkipaketista tai avaimista?!?[/QUOTE]

No mut entäs jos palstakirjoittaja saa slaagin tai hermoromahduksen nipoilusta? Tai kamalat jäljet otsanahkaan liian kireästä piposta? On tää maailma kamala paikka tätä nykyä...

[QUOTE="sila";23845668]Mä nyt niiltä pöpöiltä varjele, vaan ajattelen lapseni parasta sillä ettei saa mitään haavoja suuhun.
Kyllä niistä avaimista ja muovipakkauksista saa haavoja tosi helposti..[/QUOTE]

Ootko useinkin kokeillut?

no minäpäs kertoilen omasta ipanastani 9kk...syö tasan hiekkaisia lapioita,koiran kanssa välillä samalla luulla,nuolee ostoskärrin lukkoa ja kaikenlaisia kauppatavaroita,on nuollut kengän pohjia,on syönyt mainoksia,on maistanut vaunun rengasta,juonut koiran kupista,syönyt kiviä ja hiekkaa...vilkas pieni ipana on ja kerkee jokapaikkaan eikä ole kertaakaan ollut kipeänä...vastustuskykyä on näet kertynyt ;) ja mua ei haittaa paskaakaan mitä kukakin tästä ajattelee! jokainen taplaa tyylillään ja minun tyyli ei ole kasvattaa kädet taskussa kasvavia lapsia =)

Uusimmat

Yhteistyössä