Juu...mä ja mun suuri suuni taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Taivasteltiin miehen kanssa että kohta on taas kesä ohi, vauva on maailmassa ja pian on taas joulu :D .

Niin mies vaan heitti että kinkut on sulatettu jouluksi ja paino siinä kun oli enne esikoista.

Mä tietty uhosin että helppo juttu... kunnes hokasin että se tarkoittaa että painoa pitää tippua yhteensä 40 kg tästä painosta :snotty: .

Onneks en sentään vetoa innostunut asiasta lyömään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
pistäkää sun perskankusta yksi kinkku paistellen...otatte vaan sen verran kun hyvältä tuntuu :laugh: eikö ollu hyvä vinkki ja olo kevenee kummasti...

Loistava idea :flower: . Ja jos naapuri tarvii kinkkua, niin toinen kankku niille. Siinähän on jo useampi kilo kevennystä :D

Mut eikö sulla ollut turvotusta aika paljon? *muistelee jotain jalkakuvia*
Siinä nimittäin saattaa lähteä ihan hurjasti painoa, kun nesteet lähtee liikkeelle. Mulla tuli raskausmyrkytys ja kamala turvotus loppuraskaudessa, synnärille jäikin sitten 15 kiloa ja muutenkin paino tippui aika nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mut eikö sulla ollut turvotusta aika paljon? *muistelee jotain jalkakuvia*
Siinä nimittäin saattaa lähteä ihan hurjasti painoa, kun nesteet lähtee liikkeelle. Mulla tuli raskausmyrkytys ja kamala turvotus loppuraskaudessa, synnärille jäikin sitten 15 kiloa ja muutenkin paino tippui aika nopeasti.

Juu turvotusta on kyllä. Mutta tästä raskaudesta on tullut "vain" 20 kg lisäpainoa. Loput 20 kg on sitä itseään ja tuskin noista raskauskiloistakaan oo korkeintaan kuin puolet turvotusta.

Eli vähintään 30 kg kuitenkin :snotty:

Eihän toi ole paha. Mä olin normaalipainoinen hoikka kun aloin odottaa, raskausaikana tuli yli 25 kg. Sairaalaan jäi soistakymmentä, eli turvotusta oli tosi paljon. loput lähti äkkiä kun imetys lähti käyntiin. Imetysaikana kävin jo yli 10kg alle normaalin painoni, mutta nyt ollaan tasaantumaan päin, enää olen viitisen kiloa miinuksella, imetys jatkuu yhä. Ehkä sit imetyksen kokonaan loputtua tarvii alkaa harkittemaan mitä suuhunsa pistää (?).

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Eihän toi ole paha. Mä olin normaalipainoinen hoikka kun aloin odottaa, raskausaikana tuli yli 25 kg. Sairaalaan jäi soistakymmentä, eli turvotusta oli tosi paljon. loput lähti äkkiä kun imetys lähti käyntiin. Imetysaikana kävin jo yli 10kg alle normaalin painoni, mutta nyt ollaan tasaantumaan päin, enää olen viitisen kiloa miinuksella, imetys jatkuu yhä. Ehkä sit imetyksen kokonaan loputtua tarvii alkaa harkittemaan mitä suuhunsa pistää (?).

No hemmetti...pitäiskö sitä sittenkin lyödä vetoa :D .

Mä oon vaan miehelle tässä raskausaikana monta kertaa jutellut että ihan terveyssyistä pitäis jonkin verran tiputella. Niin siks mies tuon kommenttinsa heitti. Olis tietty hyvä kannustin joku vedonlyönti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no parikytä killoo jääpi laitokselle niin eihän siihen jää ku kakskytä killoo puotettavvaa ;) :hug:

Ja imettäessä karisee helposti ne 20kg :D

Eli siis mun ei tarvi tehdä oikeestaan mitään ja kuitenkin oon jouluna 40 kg kevyempi. Loistavaa :D

Öh...kai tähän lupaukseen saa jonkun takuun? Haluaisin sen vielä ennen kuin meen vetoa ehdottelemaan :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no parikytä killoo jääpi laitokselle niin eihän siihen jää ku kakskytä killoo puotettavvaa ;) :hug:

Ja imettäessä karisee helposti ne 20kg :D

Eli siis mun ei tarvi tehdä oikeestaan mitään ja kuitenkin oon jouluna 40 kg kevyempi. Loistavaa :D

Öh...kai tähän lupaukseen saa jonkun takuun? Haluaisin sen vielä ennen kuin meen vetoa ehdottelemaan :whistle: :xmas:

No sovitte tietysti, että vaan mies on velvollinen maksamaan jos se häviää vedon. :laugh:

miks mulla ei kilot karissu synnärille saati imettäessä....lihoin 25kg,turvoksissa olin niin et jalat oli yhtä pökkelöö vaan,synnärille jäi 8kiloo ja imetysaikaan paino vaan alko nousta entisestään.aina ku yritin vähänki vähentää syömistä ni maito väheni ja vauva hermos ku ei viittiny herutella.nyt vauva täyttää vuoden ja mulla 12 kiloo lähtöpainoon,on tää kyllä piiiitkä ja kivinen tie,huokaus vaan

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
miks mulla ei kilot karissu synnärille saati imettäessä....lihoin 25kg,turvoksissa olin niin et jalat oli yhtä pökkelöö vaan,synnärille jäi 8kiloo ja imetysaikaan paino vaan alko nousta entisestään.aina ku yritin vähänki vähentää syömistä ni maito väheni ja vauva hermos ku ei viittiny herutella.nyt vauva täyttää vuoden ja mulla 12 kiloo lähtöpainoon,on tää kyllä piiiitkä ja kivinen tie,huokaus vaan

Voi älä sano :o . Mä kun jo näin mielessäni että syön sipsejä ja jätskiä ja karkkia ja roskaruokaa....ja samalla vaan imetän ja laihdun ihan silmissä B) .

Mutta ihan tosissaan: koita kestää, kaipa ne lähtee pysyvästi kun ne lähtee hiljakseltaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja huu:

Kaikilla ei varmaan lähde sit niin helposti.
Mulla lähti 4 kuukaudessa 22kg, kaikki raskauskilot siis. :whistle:

Yhteistyössä