Todella kiusallista, kun eilisen talent ohjelman nelivuotiaan neidin lauluesitys sai minut herkistymään kyyneliin.. Koita siinä nyt sitten olla vakavasti otettava aikuinen nainen. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se sen kummempi hormonihäiriö ole kun että menkat tulossaAinakin mä oon joka kuukausi jo muutamaa päivää sitä ennen niin itku herkkä että hävettää! Mieskin vain kehtaa nauraa mikä tietenkin vaan lisää itkua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se sen kummempi hormonihäiriö ole kun että menkat tulossaAinakin mä oon joka kuukausi jo muutamaa päivää sitä ennen niin itku herkkä että hävettää! Mieskin vain kehtaa nauraa mikä tietenkin vaan lisää itkua
![]()
Nokun mulla tulee nykyään menkat vaan hormooneilla annoksella 1xvrk kp 16-26 ja nyt mentäs tuolla 27, että vähän on pipo kireällä ja itku herkässä.. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se sen kummempi hormonihäiriö ole kun että menkat tulossaAinakin mä oon joka kuukausi jo muutamaa päivää sitä ennen niin itku herkkä että hävettää! Mieskin vain kehtaa nauraa mikä tietenkin vaan lisää itkua
![]()
Nokun mulla tulee nykyään menkat vaan hormooneilla annoksella 1xvrk kp 16-26 ja nyt mentäs tuolla 27, että vähän on pipo kireällä ja itku herkässä.. :saint:![]()
Aaah, no koskas sä ne aloitit jos ne onkin laittanut kropan sekaisin?![]()