Juu nyt kilahti sen viimisen kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
auto lähti tänään katsastukseen ja kesäkuussa se menee myyntiin ja tilalle ostan oman pikkukoslan sit, äiti vaan ryyppää eikä sitä mikiään kiinnosta ja minä pistän viimiset rahani tuohon autoon aina :headwall: :headwall: yhteisissä nimissä on tuo auto, äiti on siihen lainan ottanu,. minä maksan vakuutukset ja korjaukset ja nyt ottaa pattiin, minä en välttis ees autoo tarttis mut äiti on niin laiska et se ei jaksa 5 m kävellä :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos tekin käytätte autoa niin eikö se ole tasapuolista jos äitisi maksaa lainaa ja sinä vakuutukset+muut?

Vai käyttääkö äitisi siis autoa ainoastaan, mutta sinä maksat muita kuluja?

jos vahtoehdot on siinä et äiti juo rahansa kurkusta alas ja minä kituutan pienillä rahoilla sit lasten kanssa maksaen auton juoksevat kulut, niin minusta ois järkevämpää laittaa ne rahat autoon, jotta meilläkin olisi helpompaa tää eläminen. auto on jo maksettu, joten siitä ei ole kiinni

mieluusti itse maksaisin(jos lainaa vielä olis) niin sitä lainaa kuin auton vakuutuksia ja korjauksia ja katsastuksia, äitini mielestä kun autossa pitää olla kasko ja minä maksan toista tuhatta euroa vuodessa pelkkää vakuutusta siihen korjaukset jotka ei halpoja ole :headwall: :headwall:

ja auto on nyt 3½ vuotta ollut niin olen maksanut jo saman verran auton kuluja kuin auto maksoi, ellen jopa enemmänkin

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Jos tekin käytätte autoa niin eikö se ole tasapuolista jos äitisi maksaa lainaa ja sinä vakuutukset+muut?

Vai käyttääkö äitisi siis autoa ainoastaan, mutta sinä maksat muita kuluja?

jos vahtoehdot on siinä et äiti juo rahansa kurkusta alas ja minä kituutan pienillä rahoilla sit lasten kanssa maksaen auton juoksevat kulut, niin minusta ois järkevämpää laittaa ne rahat autoon, jotta meilläkin olisi helpompaa tää eläminen. auto on jo maksettu, joten siitä ei ole kiinni

eli sua vituttaa kun äiti ei maksakaan sun autolla ajamista vaan käyttää omat rahansa itseensä.
jos SINÄ KÄYTÄT autoa, SINÄ MAKSAT myös kulut!

No höh.

Oletko kilpailuttanut muuten vakuutukset tai siis vertaillut. Jos vakuutusmaksut menee toiseen tuhanteen niin silloin on aika kallista vaikka olisikin täyskasko.

olen kilpailuttanut ja halvin on, ja äiti kyllä itsekin käyttää autoa, ei liiku 5 metriä kauemmas ilman autoa

Yhteistyössä