Juu...tää kuulkaa oikein pisti rahaa haisemaan tänään kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kävi niin että meillä irtisanoi makkarin yölamppu sopimuksensa. Mies sitten mietti että josko käytäis huomenna Ikeasta ostamassa uusi. Mutta minäpä ehdin sitten jo tänään.... Euromarketissa oli yks mallikappale jäljellä yölampusta jonka hinta oli 4?. Siitä sitten henkkarialennukset pois niin maksoi hurjat 3,40 ?. Ja mallikappale kun oli, niin oli vielä lamppu kaupan päälisiksi :D .

Ja näin sitä taas ollaan pihejä, niin pihejä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Elämä on :D
Minä olen tässä kurkkinut jo valmiiksi vaippojen hintoja ja ajattelin niitä vähän etukäteen hamstrata jo. :whistle:

Ei ei, sä olet Jätkä ihan aloittelija tässä pihiyskisassa B) . Katos kun kuuluu saada ilmaiseksi lainaan veljen lapsen kestovaipat ja käyttää niitä niin paljon kuin mahdollista. Euronkuvat vaan vilisee silmissä aina kun vaipan vaihtaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
:o kai te nyt pärjäätte..? kai lapsille on ruokaa? herranjestas :'( tollee saa törsätä :| :|

Vauvaa mä imetän, vanhempi saa koulusta ruoan ja miehelle ajattelin truutata kaffemaidot (vanhoista puruista keitetty) suoraan tissistä. Ja mä olen varautunut tällaisiin tiukkoihin aikoihin keräämällä reilusti vararavintoa ympärilleni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Vauvaa mä imetän, vanhempi saa koulusta ruoan ja miehelle ajattelin truutata kaffemaidot (vanhoista puruista keitetty) suoraan tissistä. Ja mä olen varautunut tällaisiin tiukkoihin aikoihin keräämällä reilusti vararavintoa ympärilleni :xmas:

nii pärjäähän se laps yhdellä ruualla päivässä.. mies elää kahvilla ja sie käyttelet vararavintoas.. :xmas: On se helppoa :D ja sentäs imetät :saint: :D :xmas: :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:

nii pärjäähän se laps yhdellä ruualla päivässä.. mies elää kahvilla ja sie käyttelet vararavintoas.. :xmas: On se helppoa :D ja sentäs imetät :saint: :D :xmas: :attn: :attn:

Nii just :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Elämä on :D
Minä olen tässä kurkkinut jo valmiiksi vaippojen hintoja ja ajattelin niitä vähän etukäteen hamstrata jo. :whistle:

Ei ei, sä olet Jätkä ihan aloittelija tässä pihiyskisassa B) . Katos kun kuuluu saada ilmaiseksi lainaan veljen lapsen kestovaipat ja käyttää niitä niin paljon kuin mahdollista. Euronkuvat vaan vilisee silmissä aina kun vaipan vaihtaa :snotty:

Ehei, katsos kun meikäläisen piheyden päivät ovat iloisesti ohitse tämän neljännen muksun myötä. B)