Juupajoki huhuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rauna

Vieras
Ystävää etsiskelen Juupajoelta. Melko uutena asukkaana en tunne oikeastaan ketään täältä ja päivät lasten kanssa tuntuvat usein yksinäisiltä ja pitkäveteisiltä. Olen naimisissa ja minulla on kaksi poikaa, 2- ja 5-vuotiaat. Kolmannen lapsen laskettuaika on 7.5 eli raskaus on vielä ihan alussa. Vanhat ystävät asuvat kaukana ja heitä pääsen tapaamaan vain kerran pari vuodessa. Nyt kaipailenkin kovasti "paikallista" ystävää itselleni ja pojille. Ihanteellisinta toki olisi, että olisit noin 30-vuotias ja samassa elämäntilanteessa, mutta kaikki ystävät otetaan vastaan ilolla. Itse asun Korkeakoskella lähellä koulukeskusta eikä minulla ole autoa päivisin käytössä. Olisi kuitenkin hauskaa, jos voisimme tapailla päivisin lasten kanssa vaikkapa yhteisen ulkoilun ym. merkeissä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 16:03 rauna kirjoitti:
Ystävää etsiskelen Juupajoelta. Melko uutena asukkaana en tunne oikeastaan ketään täältä ja päivät lasten kanssa tuntuvat usein yksinäisiltä ja pitkäveteisiltä. Olen naimisissa ja minulla on kaksi poikaa, 2- ja 5-vuotiaat. Kolmannen lapsen laskettuaika on 7.5 eli raskaus on vielä ihan alussa. Vanhat ystävät asuvat kaukana ja heitä pääsen tapaamaan vain kerran pari vuodessa. Nyt kaipailenkin kovasti "paikallista" ystävää itselleni ja pojille. Ihanteellisinta toki olisi, että olisit noin 30-vuotias ja samassa elämäntilanteessa, mutta kaikki ystävät otetaan vastaan ilolla. Itse asun Korkeakoskella lähellä koulukeskusta eikä minulla ole autoa päivisin käytössä. Olisi kuitenkin hauskaa, jos voisimme tapailla päivisin lasten kanssa vaikkapa yhteisen ulkoilun ym. merkeissä.
Täälläpä Juupajoki ja Korkeakoski kuulee! Osittain samassa tilanteessa ollaan...asuttu on täällä 1½v, eikä täältä hevillä tuttuja tahdo saada. Lapsia kaksi (tytöt 4½ ja pian 2v) ja aviomies. Itsellä ikää 31v. Sillä tavalla tilanteeni poikkeaa sinun elämäntilanteestasi, että olen työelämässä. Mutta tuttuja ja juttuseuraa olen silti seudulta kaivannut, tuo kotiutuminenkin sujuisi paremmin...ja esim. iltalenkkikaveria, kun itekseen ei tule lähdettyä...tässäpä aluksi! Jos kiinnostaa, laita s.postiosoitetta tms., itse en halua laittaa tähän yleisesti näkyviin, kun osoite on nimelläni... =)

Terve taas!
Onpa hienoa, että muitakin löytyi. Itse meinasin jo menettää toivoni enkä käynyt viestiä edes katsomassa muutamaan päivään, mutta kyllä Längelmävesikin kelpaa, ainut vaan on liikkumisen kanssa, kun mies on päivisin autolla töissä, mutta eiköhän sitä jotain keksitä.
Eipä haittaa, vaikka olet päivisin töissä. Kiva olisi joka tapauksessa tutustua ja saada kaveria täältä. Itsekin olen kaipaillut kävelyseuraa, yksin jää kyllä useimmiten väliin.
Omakin sposti on nimellä, mutta otan harkitun riskin ja laitan sen nyt tähän. Muutkin kiinnostuneet voivat postailla.
Hanna.Kaikuvuo@kolumbus.fi

Yhteistyössä