JUURI NYT: Ukraina kansanmurhaa Venäjällä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on yllättävän paljon venäläisiä trolleja suoltamassa Putinin raakalaismaisesta hyökkäyssodasta valheita täälläkin. Ihmettelen, että miten voivat olla mukana noissa valheissa niitä tukemalla.
 
Suomalaiset raivoavat kun ukrainalaisten drooneja satelee myös Suomen puolelle. ehkä kansalaisille on syötetty valheellista tietoa että nämä olisivat venäläisten drooneja.
Näitä ukrainalaisten drooneja on ongelmana muissakin maissa, esimerkiksi Liettuassa ne ovat todellinen maanvaiva mutta siellä ehkä kansalaiset saavat puhua ongelmista niiden oikeilla nimillä.
Kannataisi varmaankin lukea muutakin kuin pravdaa, niin ei tulisi kirjoiteltua näin tyhmiä kommentteja. Minkä tahansa suomalaisen median seuraaminen riittäisi. Ehkä jopa Suomen Uutiset saattoi uutisoida tästä ihan totuudenmukaisesti.
 
Suomalaiset raivoavat kun ukrainalaisten drooneja satelee myös Suomen puolelle. ehkä kansalaisille on syötetty valheellista tietoa että nämä olisivat venäläisten drooneja.
Näitä ukrainalaisten drooneja on ongelmana muissakin maissa, esimerkiksi Liettuassa ne ovat todellinen maanvaiva mutta siellä ehkä kansalaiset saavat puhua ongelmista niiden oikeilla nimillä.
Se on tosi hienoa kun suomalaiset viisaasti jättävät ampumatta ne alas kaikki jotka ovat matkalla Venäjälle infraa tuhoamaan 😁

💥🔥🛤️🏗️🗼🚢💥🔥
 
Raivokuuntelin taas autoillessani radio patmosta. Siellä oli menossa jonkun naissaarnaajan juttutuokio, jossa torui kovasti eurooppalaisia sotakiimasta ja kertoi, kuinka Venäjä on oikeutetusti hyökännyt Ulrainaan, joka oli maallistunut ja korruptoitunut. Ei pitäisi tukea Ukrainaa vaan tyytyä Jumalan tahtoon. Jumala puhui hänelle suoraan ja kertoi, mitä raamatunkohtia piti seuraavaksi lukea. Oli kuulemma profetoinut covidinkin just jetsulleen.

Tarvitsisimme tällaisia terveitä ihmisiä lisää euskuntaan, Kd ja persut eivät yksinään pysty pitämään valtiolaivaa pinnalla, tarvitsemme lisää johdatusta!
 
Raivokuuntelin taas autoillessani radio patmosta. Siellä oli menossa jonkun naissaarnaajan juttutuokio, jossa torui kovasti eurooppalaisia sotakiimasta ja kertoi, kuinka Venäjä on oikeutetusti hyökännyt Ulrainaan, joka oli maallistunut ja korruptoitunut. Ei pitäisi tukea Ukrainaa vaan tyytyä Jumalan tahtoon. Jumala puhui hänelle suoraan ja kertoi, mitä raamatunkohtia piti seuraavaksi lukea. Oli kuulemma profetoinut covidinkin just jetsulleen.

Tarvitsisimme tällaisia terveitä ihmisiä lisää euskuntaan, Kd ja persut eivät yksinään pysty pitämään valtiolaivaa pinnalla, tarvitsemme lisää johdatusta!
Se jumalahan on pahin massamurhaaja 🤬🤬🤬

HANG HIM HIGH 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
 
Raivokuuntelin taas autoillessani radio patmosta. Siellä oli menossa jonkun naissaarnaajan juttutuokio, jossa torui kovasti eurooppalaisia sotakiimasta ja kertoi, kuinka Venäjä on oikeutetusti hyökännyt Ulrainaan, joka oli maallistunut ja korruptoitunut. Ei pitäisi tukea Ukrainaa vaan tyytyä Jumalan tahtoon. Jumala puhui hänelle suoraan ja kertoi, mitä raamatunkohtia piti seuraavaksi lukea. Oli kuulemma profetoinut covidinkin just jetsulleen.

Tarvitsisimme tällaisia terveitä ihmisiä lisää euskuntaan, Kd ja persut eivät yksinään pysty pitämään valtiolaivaa pinnalla, tarvitsemme lisää johdatusta!
Eipä ihme, että olet sekaisin kuin käkikello. Järkyttävä radiokanava. Varo ettet kolaroi kuunnellessasi hihhulisaarnaajia.
 

Yhteistyössä