?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Siis ainakin jossain dokkareissa on mainittu, että joillekin oli annettu mahdollisuus kääntyä pois juutalaisuudesta ja ne jotka ei suostunu, joutuivat leirille. Piti sylkeä jotain juutalaisuuteen liittyvää kuvaa tms. Jospa se Terttu sitä tarkoitti, että kuolivat niinku uskonsa puolesta. Tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kummallista. Yleensä helluntailaiset on tosi juutalaismyönteisiä. Ainakin mitä itte oon nähnyt omassa seurakunnassa. Se juutalaisuus on monen mielestä ihan sika mahtava juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja mut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kummallista. Yleensä helluntailaiset on tosi juutalaismyönteisiä. Ainakin mitä itte oon nähnyt omassa seurakunnassa. Se juutalaisuus on monen mielestä ihan sika mahtava juttu.
Ja se on tosi ristiriitaista, että pidetään juutalaisuutta "sika mahtavana" kun otetaan huomioon että juutalaisten mielestä helluntailaiset on vääräuskoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja mut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kummallista. Yleensä helluntailaiset on tosi juutalaismyönteisiä. Ainakin mitä itte oon nähnyt omassa seurakunnassa. Se juutalaisuus on monen mielestä ihan sika mahtava juttu.
Ja se on tosi ristiriitaista, että pidetään juutalaisuutta "sika mahtavana" kun otetaan huomioon että juutalaisten mielestä helluntailaiset on vääräuskoisia.