Jyrki Katainen haluaa paeta vastuuta Brysselin lihapatojen ääreen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkea se Timo Soini kuvittelee päättävänsä tässä maassa. Tosiasiassa sillä ei ole mitään valtaa puuttua kenenkään tekemisiin. Taisi Soini itse lihoa siellä aikanaan niin, että laittoivat sen pois, kun se söi koko EU:n rahat siellä lihapatojen ja tryffelien ääressä.

[QUOTE="vieras";28755602]Samoin pallo jalkaan kaikille niille kansanedustajille jotka ovat äänestäneet tukipakettien puolesta![/QUOTE]
jos vaan laitettaisiin alusta asti pallo kaulaan, niin ei tarvittaisi sitten niin montaa sellaista, vaan niitä voisi käyttää uudestaan ja uudestaan.

Kokoomuksen on pakko potkia Katainen pihalle, koska jos kokoomus menee Kataisen johdolla seuraaviin eduskuntavaaleihin on röklemäinen vaalitappio selvä. Nyt vain pitää löytää Jyrkille virka johon hän voi vetäytyä menettämättä kasvojansa täydellisesti.

Saas nähdä uskaltaako SDP mennä eduskuntavaaleihin Jutta puhiksena, meinaan vaan et takuutukset saattavat olla puheenaiheena vaalikeskusteluissa...

Jos joku ei ole sitä tiennyt niin miksipä muuten se olisi tehnyt nuo kaikki todella sairaat teot ollessa pääministerinä. Ei kukaan normaali ihminen polta siltojaan alta kotimaassaan ihan muuten vaan. Tuho on jo syntynyt niin hyvähän se on lähteä karkuun itse mokailemiaan juttuja. Toivottavasti nyt joutuu jotenkin vastuuseen tekemistään sabotaaseista, ja miten se nyt sinne Brysseliin lähtisi kun sehän pitää äänestää sinne.

[QUOTE="vieras";28755821]Jos joku ei ole sitä tiennyt niin miksipä muuten se olisi tehnyt nuo kaikki todella sairaat teot ollessa pääministerinä. Ei kukaan normaali ihminen polta siltojaan alta kotimaassaan ihan muuten vaan. Tuho on jo syntynyt niin hyvähän se on lähteä karkuun itse mokailemiaan juttuja. Toivottavasti nyt joutuu jotenkin vastuuseen tekemistään sabotaaseista, ja miten se nyt sinne Brysseliin lähtisi kun sehän pitää äänestää sinne.[/QUOTE]

Komission jäseniä eivät päätä Euroopan kansat, vaan poliitikot päättävät sen jäsenet keskenään. Semmoinen demokratia tämä EU...

[QUOTE="vieras";28755763]Persefinni Timo Soini myös haluaa Brysselin lihapatojen ääreen. Potkua vaan persiiseen, syököön itsensä halki.[/QUOTE]

Mahtaa sua uituttaa aivan kauheasti, mut elämä on.:D

Yhteistyössä