J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No musta demokratia on hyvä asia, ja kansanäänestyksiä sais pitää suomessakin, mut kyllä mulla eilen pinna kiristyi kun luin uutisen että kreikka aikoo pitää kansanäänestyksen siitä kriisilaina-paketista. On se nyt kumma jos yksi maa on kaikenkaikkeaan niin tyhmä, että omaa itsepäisyyttään haluaa kaataa suunnilleen koko maailman talouden. Mä en tajua kuinka vatipäitä noi kreikkalaiset on, eihän ne perus pulliaiset (kansalaiset) ymmärrä tuosta velkasaneerauksesta niitä suurempia kuvioita, kunhan öykkäröivät kun eivät osaa omaa napaansa pidemmälle ajatella.
Vai mitä sä ajattelisit jos mä ensin kertoisin että meillä on kauheesti laskuja rästissä ja ne on menossa ulosottoon, ja jos ulosotto alkaa mittaamaan miehen palkasta tietyn osan, niin meillä ei oo varaa jäädä meidän tän hetkiseen asuntoon. Sen jälkeen mä heittäytyisin maahan potkimaan ja itkemään että mä en haluu maksaa niitä laskuja vaan ostaa koko rahalla vaatteita ja antaa niiden rästien mennä ulosottoon. Mitä olisit mieltä? Varmasti että mä oon idiootti?
Sama koskee kreikkaa. Jos on elänyt yli varojensa, niin silloin kiristetään hetkellisesti kukkaronnyörejä, eletään suu säkkiä myöten, ja sinnitellään kunnes talous on taas normaalitilassa, eikä aleta mitään kansanäänestyksiä järjestämään. Varsinkin kun jo ennakkoon tiedetään mikä se tulos on.
Niin, ja jos euro kaatuu, niin samassa rytinässä kaatuu dollarikin jos huonosti käy, ja siinä vaiheessa on kyllä maailmantalous vaakalaudalla. Onko sitten kivaa kun joku Kiina on mahtavin talousvaltio?
p.s. mä en sitten missään nimessä ole kataisen tai kokoomuksen kannattaja.
No niinhän sitä on maalailtu, en kyllä tiiä sen paremmin perustella miten ne toisiinsa liittyy kun ei oo toi talous mun vahvimpia aloja.
Kiina... Mua kuumottaa se maa, mutta kai pitää luottaa siihen että v sitten kun niistä ttulee se talousmahti, niin se ei silti tarkoita sitä että kaikkialla meno menee samanlaiseksi kuin kiinassa. Mä tykkään mun sananvapaudesta.