Jyväskylä: tourutupa perhekahvila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kävisikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kävisikö?

Vieras
Hei!

Millanen tuo paikka on tarkalleen? Mitä kaikkea siellä on? Käykö siellä minkä ikäisiä/tyylisiä perheitä? Mitä mieltä itse olet paikasta?

Onko paikka nimensä mukaan kahvila? millanen?hinnastoa?

Suositteletko paikkaa?

Kyseisen paikan nettisivut olen tutkinut mutta sielä ei kuitenkaan kauheasti kerrota.

Alkuperäinen kirjoittaja kävisikö?:
Hei!

Millanen tuo paikka on tarkalleen? Mitä kaikkea siellä on? Käykö siellä minkä ikäisiä/tyylisiä perheitä? Mitä mieltä itse olet paikasta?

Onko paikka nimensä mukaan kahvila? millanen?hinnastoa?

Suositteletko paikkaa?

Kyseisen paikan nettisivut olen tutkinut mutta sielä ei kuitenkaan kauheasti kerrota.

Olisiko jotain muuta vastaavaa paikkaa missä käy paljon pienten lasten perheitä?

olen joskus monta vuotta sitten ollut siellä työharjoittelussa. sillon se oli ainakin ihan kiva paikka. oli muistaakseni jotain keittopäiviä milloin sai myös ruokaa ostaa ja sitten perus perhekahvila meininki. vähän kun joku avoin pk. näin ainakin sillon oli.

paikkaa oon kuullu tourutupaa
kehuttavan, mut en tiiä yhtään mitään muuta paikasta. muakin on sinne houkuteltu, mut en oo vielä uskaltautunu menee. joten eipä tää mun tieto auttanu yhtään :/

ja silloin siellä oli aina joskus jotain tyyppejä pitämässä luentoja.. tyyliin joku ravitsemusterpeutti oli kertomassa hyvästä välipalasta ja antamassa ruoka vinkkejä yms.. ei tietenkään jokpäivä vaan aina joskus.. askartelua yms..

Joka kerta käyntimaksu on 2?. Esim keskiviikkoisin on soppapäivä, jolloin on tarjolla ruokaa 2?/ruokailija. Kahvi ja pulla/tms maksaa 0,5?/kpl/kuppi.

Me ollaan kyllä tykätty käydä ja siellä käy porukka ihan laidasta laitaan. Ja käy ympäri Jyväskylää. Kannattaa ehdottomasti mennä käymään.

Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja tourutuvalla kävijä:
Joka kerta käyntimaksu on 2?. Esim keskiviikkoisin on soppapäivä, jolloin on tarjolla ruokaa 2?/ruokailija. Kahvi ja pulla/tms maksaa 0,5?/kpl/kuppi.

Me ollaan kyllä tykätty käydä ja siellä käy porukka ihan laidasta laitaan. Ja käy ympäri Jyväskylää. Kannattaa ehdottomasti mennä käymään.

Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?

1v 3kk ja 3kk

Kannattaa ainakin mennä käymään tiistaisin taaperokerhossa. Se kokoontuu klo 14.00-16.00
Siellä on enemmän sinun vanhemman lapsen ikäisiä lapsia kuin aamupäivisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kävisikö?:
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Mä oon jyväskyläläinen, mutta mua ei yhtään kiinnosta mitkään äiti-lapsi-kokoontumiset. Siksi en osaa vastata kysymykseen.

:D no ois sit varmaan voinu jättää vastaamatta.

No eihän ois, kun kysyit, että eikö täällä ole yhtään jyväskyläläisiä. Mä vastasin siihen.

Yhteistyössä