Jyväskyläläiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huhtasuolla on mulla vaatteita myynnissä nyt, se vaikuttaa ihan suht ok paikalta. Sit on se Seppälän kirpparimarket ja Vaajakoskella on kuulemma kanssa kirppis. Keskustassa on Fida Lähetystori ja Pelastusarmeija, SPR:n kirppikset on keskussairaalantiellä ja olikohan Seppälässä myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Ai Sörhis on Huhtasuolta. Minäkin asuin siellä opiskeluaikoinani.

En asu siellä, luojan kiitos. Mut mulla on siellä vaatteita myynnissä.
Silloin opiskeluaikanani se olikin paljon siistimpi paikka kuin nykyään.
Mä asuin Kangaslammella nuoruuteni, 18vuotiaaks asti
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Noista sörhiksen mainetsemista tykkäisin muuten mut ihan kuokkalan keskustassa en tykkäis olla, kuokkalassa kyllä muuten. Sit Köhniö ois kiva, Kortepohjakin menis.

Joo, se pitikin mainita, että Kuokkalan keskusta ei kyllä ole viihtyisä, mutta muuten kyllä: Kuokkalanpelto, Ristikivi, Tikka, Ristonmaa, Ainolanranta jne.

Seppälän kirpparilta mä olen tehnyt ihan hirveesti löytöjä.

Ja Sörhiksen listasta puuttui se keskustan uudehko kirppari, siinä Captain Hookin vieressä, Ilmarisenkadun alussa Aren aukion laidalla.

Kivoja alueita on Kypärämäki, Mäyrämäki, Mustalampi, osa Kortepohjaa, Köhniö, Ristikivi, Mannila, jnejne..
Kivoja alueita on ympäri kaupunkia, ennemin kannattaa kattoa että mitä haluaa siihen lähelle. Samalla suunnalla on aina kivoja alueita ja siellä joukossa vähemmän kivoja.