S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ai Sörhis on Huhtasuolta. Minäkin asuin siellä opiskeluaikoinani.
Silloin opiskeluaikanani se olikin paljon siistimpi paikka kuin nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ai Sörhis on Huhtasuolta. Minäkin asuin siellä opiskeluaikoinani.
En asu siellä, luojan kiitos. Mut mulla on siellä vaatteita myynnissä.
Mä asuin Kangaslammella nuoruuteni, 18vuotiaaks astiAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Silloin opiskeluaikanani se olikin paljon siistimpi paikka kuin nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ai Sörhis on Huhtasuolta. Minäkin asuin siellä opiskeluaikoinani.
En asu siellä, luojan kiitos. Mut mulla on siellä vaatteita myynnissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva jyväskyläläinen:Mitkä muuten on sellaisia mukavia asuinalueita Jyväskylässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva jyväskyläläinen:Mitkä muuten on sellaisia mukavia asuinalueita Jyväskylässä?
Riippuu vähän kuinka pitkä matka saa olla Jyväskylän keskustaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva jyväskyläläinen:Mitkä muuten on sellaisia mukavia asuinalueita Jyväskylässä?
Riippuu vähän kuinka pitkä matka saa olla Jyväskylän keskustaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mä asuin Yliopiston lähistöllä, Kangaslammella, Palokassa ja Säynätsalossa. Palokka nyt ei Jyväskylää ole, mutta lähellä kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Noista sörhiksen mainetsemista tykkäisin muuten mut ihan kuokkalan keskustassa en tykkäis olla, kuokkalassa kyllä muuten. Sit Köhniö ois kiva, Kortepohjakin menis.